...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Ιουνίου 2010

Ο φλύαρος άνεμος θα με μαρτυρήσει το ξέρω

Μετακομίζω από το τώρα στο ύστερα, μετακομίζω
παίρνω την άγουσα που θα με πάει μες τις άλλες μέρες
που δεν θ' ακούγονται των πόλεων τα γινάτια και θ' ανάβουνε
αστέρια τόσα μες την νύχτα.

Ο φλύαρος άνεμος θα με μαρτυρήσει το ξέρω
απέναντί του έχω τις επιφυλάξεις μου, έχω
κατά νου να τον γελάσω κιόλας.

Και σ' ένα σπίτι απόμερο που επιτρέπει συγκατοίκηση με όνειρα
κλείνομαι μόνο τα στοιχεία της φύσης να με βλέπουν.
Τόσο απόκοσμος!
Θεέ μου πώς έγινα έτσι τελικά;

Αν δω μέσα σε μένα βλέπω τα ρημάδια που έγινε
όπως δεν το περίμενες ο κόσμος..

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Όπου κι αν κρυφτείς ένα μάτι ξάγρυπνο θα απαθανατίσει το στιγμιότυπο...
Θα μαρτυρήσει στον Άνεμο την κρυψωνα σου κι εκείνος ταξιδευοντας στον Κοσμο θα το μεταδώσει παντού...

Ποια άπνοια να κλέψει τη φυγή σου?..
Μόνο εκεινη θα κρατήσει το μυστικό...

Όμως, Στρατη, οι φλύαροι ποιητες δεν αντεχουν την άπνοια!...

Σε φιλώ... με ανασες που μαρτυρούν μυστικά.. σαν τον άνεμο..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αυτό κι αν είναι αλήθεια τώρα:
ΚΑΚΙΑ, πράγματι δεν αντέχω την άπνοια..
δεν αντέχω να μην σαλεύει τίποτα:
μέσα μου και γύρω..
Φιλιά από τις εξορίες του νου μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου