...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Ιουνίου 2010

τι είναι αυτός ο αέρας που σκουντά την δίφορή μου λεμονιά;

Φορές φορές κι έξω από τον φράχτη της συνείδησης

υλικά που τα εργάζομαι για να γίνει ορατό το αόρατο ποίημα

κάτι λέξεις αχνές όπως τις αλιεύω βγαίνοντας από τον ύπνο

και σημειώνοντάς τες σε ένα τεφτέρι του μυαλού.

Κοιτώ:

τι είναι αυτός ο αέρας που σκουντά την δίφορή μου λεμονιά;

ποιές ψυχές θα μου φέρει;

Ο παππούς μου είναι εδώ που τα σπουργίτια και οι δεκοχτούρες διεκδικούν
μιαν οργιά τόπο όμορφης θύμησης.

Ο ήλιος καρφώνει τα βέλη του πάνω στα ζαλισμένα από τον χυμό τους λεμόνια..

10.3.2010

2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Βγήκα στον κήπο κι άρχισα να κοιτάζω τη λεμονιά μου με διαφορετικά μάτια ...Δεκάδες σπιτζούρια χοροπηδούσαν με τσιριτρό..κι εγω σκεφτόμουν τις ψυχές που αχνοφαίνονταν...που με νοήματα μου εξηγούσαν πόσο τους λείπω ...κι αφησα τα δάκρυα σε κείνη τη θύμηση να κυλησουν χωρίς κόπο αβίαστα απ' τα βλέφαρα.....
Αχ ποιητή πόσες θύμησες ..πόσο λείπουν !!!!!
Σ ευχαριστώ !!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ε μόλις έγραψες κι εσύ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ένα ποίημα πάνω στο ποίημα!
Και χαίρομαι που γίνεται αυτό-
και χαίρομαι που, μές από το διαδύκτιο, με κάποιους ανθρώπους "αλλιώς" επικοινωνούμε..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου