...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Ιουνίου 2010

Δεν τηρώ ούτε την ορθοδοξία της αναπνοής:

Είναι η νοσταλγία μια χαλασμένη κιθάρα
που παίζει νότες ξεκάρφωτες παρελθοντικού στοχασμού.

Οι χορδές της παγώνουν το βαρυσήμαντο ποίημα
που γράφει για να επιβιώσει η άνοιξη.

Έχω μνήμη που ανθίσταται, έχω διάθεση καλή!
Για απόψε, για πάντα.

Χορεύω όπως κανείς δεν μπορεί- είμαι
ο τσαρλατάνος των αποκαλύψεων-
να με απομυθοποιήσω θέλω.

Αστείοι είναι οι κανόνες μου..

Δεν τηρώ ούτε την ορθοδοξία της αναπνοής:
Λαχανιάζω..

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αυτό το:
"Είναι η νοσταλγία μια χαλασμένη κιθάρα που παίζει νότες ξεκάρφωτες παρελθοντικού στοχασμού.", θα μπορούσε να μείνει σε συλλογή σοφών αποφθεγμάτων.
Καλή σου μέρα φίλε μου ανορθόδοξε ηλίοδοξε.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ!
Βαδίζεις πάντα πάνω στην εθνική οδό του νοήματος που θέλω να περάσω..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου