...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Ιουλίου 2012

Νοσταλγία ενός κύκλου που κλείνει από φεγγάρι σε φεγγάρι

Νοσταλγία ενός κύκλου που κλείνει από φεγγάρι σε φεγγάρι
Νοσταλγία ενός δύο που είναι σίγουρα εσύ και εγώ
Αψεγάδιαστη ζωγραφιά που καταλαγιάζει σε όνειρα
Σε έχω
Μέσα μου σ' έχω
Και πασχίζω δειλά να σε πω.

Τόσο ερωτικό το άγγιγμα, τόσο φιλί το φιλί
Που δεν θα μου μείνει τίποτα να κάψω για να ζεσταθώ
Άλλο από το ζωντανό μου αίμα
Που σε συλλαβίζει με τρόπο που υπαγορεύουν οι λέξεις
που στην σελίδα μου επαναστατούν.

Είσαι αλφαβήτα του σφρίγους
Σε λέω όπως κανείς δεν σε λέει
Κλέβω ένα φιλί σου και τρέχω
Άνεμος μες τον άνεμο.,

Χαμογέλα μου για να ξορκίζω το κακό που με ζώνει
Χαμογέλα μου για να τρυπώ αήττητος το γύρω διάστημα
Γίνε σιωπή και φλυαρία, γίνε ποίημα που θάλλει
Και φωτοβολεί για να γίνει ευτυχίας σκήνωμα η νύχτα!

                                                                   2011

2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Ξεκινημα του μηνα με αριστουργηματα!

Σου ευχομαι ενα ομορφο Ιουλιο και καλη συνεχεια στις υπεροχες δημιουργιες σου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη Ευαγγελία μου- ή όπως αλλιώς...
σ' ευχαριστώ! καλό μήνα να έχουμε άπαντες οι Έλληνες-
πλην βαρβάρων..
αυτοί... κακόχρονό τους!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου