...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Ιουλίου 2012

Όλα θα πλεύσουνε προς τον απόλυτο προορισμό τους..


   
 

Τι σε θέλει πρωί να διώξει τον ύπνο σου
ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος στέκεσαι
με κουρασμένα μάτια
κάτι παμπάλαιοι γερανοί δίπλα σε πλοία κατασκουριασμένα
μοιάζουν αράχνες που σηκώθηκαν οργιές ψηλά
το τοπίο δεν έχει θάλασσα το τοπίο έχει οργασμό
από εργάτες που βάφουν ανθεκτικό τον πλου
ηλεκτροσυγκολλητές σουλουπώνουν αυθάδεια της καραβίσιας σκουριάς
αμμοβολίζονται οι σάπιες λαμαρίνες
πάνοπλο ετοιμάζεται  το γερασμένο σκαρί
και σ’ όλα λέει η ζέστη να λιώσουν.
Βλέπω τον μούτσο που γελά γιατί το μεσημέρι
είναι ευανάγνωστο.  Όλα θα πλεύσουνε
προς τον απόλυτο προορισμό τους..
Η θάλασσα έχει αποχρώσεις γαλήνιες.
Διαύγεια θέλοντας όλα να επιβιώσουν..


6 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Oλα θα τα ξεπλυνει η θαλασσα.....

Καλησπεριζω!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

μα δεν είναι μόνον η θάλασσα

είναι κι αυτοί οι εργάτες της που δουλευουν κάτω από συνθήκες που δεν μπορεί κανείς ευκολα να τις αναλογιστεί

θα τρόμαζες αν τους έβλεπες αλήθεια

καλό απόγευμα Ευαγγελία ή όπως αλλιώς σε λένε..

(βρε γιατί διατηρώ επιφυλάξεις;)

Eυαγγελία είπε...

Δεν τρομαζω τοσο ευκολα οσο λυπαμαι....

Οι επιφυλαξεις σου ειναι υπαρκτες γιατι μαλλον υπαρχει καποιος λογος, καποιο ιχνος καταδιωξης(?) που νιωθεις ισως - απο εκεινη την παλια σου φιλη - μαλλον σου αφησε σημαδι η επαφη μαζι της, τι αλλο να πω....

Δεν εχω λογο να σε πεισω για το ονομα μου, αλλωστε ο χρονος τα διχνει ολα. Αν ειναι ομως, μπορω να μην σε ξαναενοχλησω κανωντας σχολια στις αναρτησεις σου - ισως αυτο βοηθησει να ξεπερασεις την ανασφαλεια που νιωθεις.

Σε χαιρετω.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αοράτη

χαίρομαι που θα φροντίσεις για την ψυχολογική μου υγεία και σ' ευχαριστώ!
Με έχουν κουράσει πολύ οι ανωνυμίες και οι μεταμφιέσεις..
Αν αποφασίσεις να δώσεις περισότερα στοιχεία για σένα θα αναμένω.
το παιχνίδι της μάσκας δεν μου άρεσε ποτέ..
Σε αντιχαιρετώ!
6/7/12 05:23

Και για να το κάνω σαφές: δεν έζησα και δεν ζω για τα σχόλια..
Ποσώς με ενδιαφέρουν.
Αν κοιτάξεις την συμπεριφορά μου (απόλυτη σίγουρα) θα δεις ότι μιλάω με ανθρώπους που έχουν ταυτότητα και πρόσωπο.
Έτσι από επιλογή και συνειδητά.
Την Δέσποινα Γιαννάκου, τον Χριστόφορο Παπαχαραλάμπους, την Μίνα Παπανικολάου, τον Χαρίλαο- όλοι τους χωρίς προσωπεία και καθ’ όλα ΟΡΑΤΟΙ..
Ο,τιδήποτε άλλο με πάει προς την λογική των κουκουλοφόρων που αποστρέφομαι.
Αν η τάδε που μου παρουσιάζεται σαν γυναίκα, είναι άντρας με χαλάει υπερβολικά.. Και το αντίστροφο..
Μην το πάρεις προσωπικά. Θα ήθελα να ξέρω ότι είσαι η τάδε τάδε.
Απλά. Έτσι απλά.
Συμφωνώ ότι ο χρόνος τα δείχνει όλα αλλά δεν δείχνει το πρόσωπο σου..
Σκέψου το λίγο.
Και δεν έχω καμία ανασφάλεια αν κόπτεσαι γι αυτό.
Έχω ΘΕΣΕΙΣ ΖΩΗΣ.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Καλό βράδυ!

Eυαγγελία είπε...

Eυαγγελια Παππα (το Παππα αυθεντικο κι οχι μεταλλαγμενο)

Γενος Θηλυκο 100% και με σφραγιδα....:))

Μονιμη κατοικος Νεας Υορκης.

Nαι το εχω δει εξ' αρχης πως δεν ζεις για τα σχολια, απλα Ποιεις.

Να εισαι παντα καλα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Νομίζω πως τώρα εγκαινιάζουμε μια νέα επικοινωνία και να ξέρεις πως αυτό που έκανες το εκτιμώ πολύ!
Α
Χάρηκα πολύ για την γνωριμία!
Το εννοώ!
Θα απογοητευόμουν με μια πιο φτωχή και φυγόδικη απάντηση.
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου