...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Ιουλίου 2012

Αληθεύει κι αυτό:


Αληθεύει κι αυτό:
Όταν σκοτεινιάζει
οι αντιρρήσεις κάμπτονται
σαν παγωτό που λιώνει
στο μεγάλο μπωλ έξω απ’ το ψυγείο.

Δύο αρνήσεις ίσον μία κατάφαση, αλλά έχει δίκιο η κόρη μου
όταν μου λέει τί κάνουμε όταν έχουμε τρεις..

Περιμένουμε τέταρτη για να φτάσουμε κάπου
ή πυροδοτούμε την μπαρουταποθήκη του Τίποτα
κι όλα τινάζονται ευθύς στον αέρα;

Αν θες μια γνώμη ξάπλωσε
ανάσκελα κάτω από τον ουρανό
και μέτρα
τα άστρα
που πληθαίνουν,
πολλαπλασιάζονται ή αφαιρούνται
επικυρώνοντας το επαναστατικό ζιζανιοκτόνο μποζόνιο
που κάνει άγαλμα την σκέψη του Θεού..

Αναστατώνουν την ανθρώπινη λογική μας λοιπόν
αόρατα και λαύρα σωματίδια..

Αναστατωμένοι που ζούμε!

                                                               6.7.2012


2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"......αλλά έχει δίκιο η κόρη μου όταν μου λέει τί κάνουμε όταν έχουμε τρεις..
Ερώτηση όμως κι αυτή; Αλλά κόρη σου είναι.Τι λιγότερο θα μπορούσα να περιμένω. Το μυαλό του πατέρα της που καμαρώνω, πήρε το κορίτσι!
Αλήθεια όμως η απάντηση είναι αυτή που δίνεις: "Περιμένουμε τέταρτη για να φτάσουμε κάπου .......κι όλα τινάζονται ευθύς στον αέρα;

Μπλέξαμε τώρα με τα μποζόνια!
Δεν μας φτάνανε τα κωθώνια που έχουμε πάνω από τα κεφάλια μας!
Καλή μέρα φίλε Στρατή με τα μεγάλα δόντια! χα χα χα !

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Κοίτα τώρα πώς το πας από δω πώς το πας από κει, με μπερδεύεις και άντε να βρω απάντηση στο σχόλιο..
Έτσι που με εκθειάζεις πάει, τα μπέρδεψα.
Με μπέρδεψε κι η κόρη μου- άστα, κουλουβάχατα..
Δεν έχω απάντηση ειλικρινά κύριε μου..
Εντωμεταξύ μου έβαλες στην μέση και αυτά τα κωθώνια- κι έγινε πολύ δύσκολος ο αγώνας.
Τι σου είναι η φυσική ρε παιδάκι μου! Πόσα πράγματα πρέπει να ξέρεις!
Αυτά τα κωθώνια πάντως νομίζω ότι είναι για κλωτσιές..
Αμ δεν θαρθει η ώρα;
Σε κλείνω τώρα πάω να αγοράσω παπούτσια ποδοσφαιρικά να είμαι έτοιμος..
Ε ρε κλωτσιά που θα ρίξω!
Καλό βράδυ ψηλέ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου