...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Αυγούστου 2011




Υπάρχω μέσα στην επαλξωτή οχύρωση των ματιών σου
όταν αυτά κυνηγάνε έναν άνεμο δημητριακό,
σπέρνοντας τα χέρια μου
στο κορμί σου
που διψάει χάδια..

Το στενό δρομάκι του πόθου διευρύνεται.

Μπορώ να σε κομματιάσω με τα σπαθιά της επιθυμίας μου, να σε φάω
για να υπάρχεις μέσα μου
σαν ψυχή υλική..

Τις άλλες μέρες και νύχτες
είναι πότε ο ήλιος και πότε η σελήνη·

εσύ κοιμάσαι στα σπλάχνα μου·
κ’ εγώ
σου προσφέρω ένα απαλό νανούρισμα υπεραιμίας!

Ζούμπερι 21.10.1983

8 σχόλια:

nameliart είπε...

Σήμερα δεν είμαι σε φόρμα (έχω χάσει από χθες τον γάτο μου και είμαι πολύ στενοχωρημένη) και έτσι δυσκολεύομαι ιδιαίτερα να βρω κατάλληλα λόγια για να περιγράψω τα συναισθήματα από τη πλούσια, σημερινή συγκομιδή μου στη σελίδα σου. Γι αυτό θα επαναλάβω κάτι που έχω ξαναπεί:

"η χάρη που σε παίρνει – σκάει κι απογειώνεται"
περνάει πολύ πάνω απ’ τη «Στρατόσφαιρα» … Στρατή!

Φτάνει μέχρι την εξώσφαιρα θα πρόσθετα…

Φιλιά και καλό Σ/Κ!

~reflection~ είπε...

χα χα χα... το Υπέροχο Μελινάκι μου "έκλεψε" τη συνδετική επινόηση της "Στρατόσφαιρας"...

Τι παραπάνω να προσθέσω?..

Φιλάκια και στους δύο...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα λυπάμαι πολύ για την απώλεια του γάτου..
Έχω κι εγώ έναν παπαγάλο που μιλάει και καταλαβαίνω την θλίψη, αν τον έχανα..
Ηρεμούν την ψυχή μας τα ζώα- και μάλλον όχι τόσο οι άνθρωποι..
Κοίτα τι λέω τώρα..
Η μοναξιά θέλει και ένα αφοσιωμένο ζώο, για να την διαβείς..
Ελπίζω όμως να ξαναγυρίσει.. ( ο γάτος εννοώ)
Σ’ ευχαριστώ για την ανάγνωση!
Καλό απόγευμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου ΚΑΚΙΑ!
Αφού είπαμε:
οι ιδέες μας ανήκουν σε όλους!
Φιλιά!

nameliart είπε...

Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη συμπαράσταση Στρατή!
Έχει μια μοναδικότητα η σχέση με τα ζώα
και η επικοινωνία μαζί τους δεν υποκαθίσταται…
Έχω μεγαλώσει με πολλά ζωάκια γύρω μου και αισθάνομαι τυχερή γι’ αυτό…
Όμως φοβάμαι πως ο Ομάρ (ο γάτος) δεν θα γυρίσει…

Ζητάω και συγγνώμη από τη Κάκια γι αυτή την ακούσια «κλοπή». Είναι ωραίο πάντως που με αφορμή τη ποίησή σου, τα πνεύματά μας συναντιούνται!

Καλό Σαββατόβραδο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα
ελπίζω να κάνεις λάθος και να γυρίσει ο αλητήριος..
θα το έκανε φαντάζομαι αν ήξερε ότι τόσο πολύ σου λείπει..
τελικά μερικά ζώα δεν είναι πολύ ευφυή..
α μωρέ χαζούλη
πού θα βρεις να σε αγαπάνε;
ε όσο για το άλλο, όλοι δανειζόμεστε κρυπτομνησιακά ιδέες και λόγια..
καλό απόγευμα!

~reflection~ είπε...

δλδ.... μου δανείστηκε το Μελινάκι την Στρατόσφαιρα όπου είχα κρεμάσει να στεγνώσουν τα Όνειρά μου?...

αδικα την είπα "κακούργα" στο τσαντήρι μου?..


;-))))...

αχ βρε Στρατή!!..

ΕΣΥ φταις.....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
βρε
δώσε λίγο από το φως σου..
εσύ δεν μου το έλεγες αυτο;
σιγά την κλοπή!
άσε τα γραμμένα μας να "κοινωνήσουν"..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου