...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Αυγούστου 2011

ΠΡΩΙΝΟ..

 
Στάξαν βαριά χαράματα τα δέντρα
Με το συμβάντο της αποκαθήλωσης του ήλιου
Μικρές παρηγορήτρες αερούλες στήσανε χορό
Βάλανε τα καλά φορέματά τους
Τώρα το Ιούνιο παιδί γελάει και παίζει
Η θάλασσα το βλέπει ξεπλυμένο
Από το μέλι του καιρού βγήκε η ιστορία
Γριά τσιγγάνα μαυροφορεμένη
Τα λιγδωμένα της μαλλιά είναι σκοινιά του πόνου
Αγχόνες γίνονται για τις αισθήσεις που χωρούνε
Και κλαίει κλαίει το θαύμα τους το ατόφιο.

Η ρίζα του αίματος γέμισε γόπες των τσιγάρων
Η μνήμη απόχτησε γινόμενο και διαιρέτη
Βγήκα στους δρόμους αίθριος, σχεδόν μισός
Για να τελειώσω με τον εαυτό μου.

Μετά μου λες η γη φυγοδικεί
Πλαταίνει η απόλαυση της μοναξιάς με ευχρηστία
Φαντάροι απελπίζονται μ’ επιμονή
Βακχεύουνε στον σάπιο εγωισμό τους αναγκαστικά υποταγμένοι
Ενώ από την ηθική ενός λαμπρού μονοφαγά
Το κράτος φτιάχνει νομοσχέδια της πείνας…


6.6.1983
Ζούμπερι

3 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλά δεν πάω στη 'ΡΑΨΩΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΛΞΙΟΠΗΣ"! Απλώς αναρωτιέμαι: Πόσο πιο όμορφο έγινε το ήδη υπέροχο τούτο όνομα με την
"γλωσσολογικο/ετυμολογική σου ανάλυσή!"

Πάω παρακάτω ή μάλλον παραπάνω στο "ΠΡΩΪΝΟ" και στέκομαι σαν ζεσταμένος από τον καυτό ήλιο και διψασμένος κάτω από το δέντρο που έχει για κλαδιά και φύλλα το:
"Βγήκα στους δρόμους αίθριος, σχεδόν μισός
Για να τελειώσω με τον εαυτό μου.

...και δροσίζομαι και ξεδιψώ από την πηγή που αναβλύζει ολόδροση εδώ κι ας έχει μπει στ' αυλάκι το ζωογόνο νερό πριν από χρόνια. Είναι μόλις γεννημένο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
ξέρω ότι σε έχω παραμελήσει κι είσαι ο αγαπημένος μου..
αλλά βλέπεις δεν προλαβαίνω εκείνη την Κάκια..
όλο απαντήσεις θέλει επί των απαντήσεων..
και με βουρλίζει παναθεμά την τον κακορίζικο!
θα επενέλθω Ευστράτιος!

Αστοριανή είπε...

...αβρές "εξομολογήσεις"...
μα τις χαίρομαι, έστω κι αν δεν... λαμβάνω μέρος!
Λίγος ο χρόνος μου,
πολλές οι "σκοτούρες"!

Με αγάπη και στους δυο σας, εδώ,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου