...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Αυγούστου 2011

«Γιατί δεν μου λες την ψυχή σου;» παραπονιόσουνα..



18.

Σύννεφα που κρατούσανε πολύ γινάτι της βροχής μες την μαυρίλα τους-
κι ο ουρανός από την θλίψη του τόσο βαρύς που σίγουρα θα κλάψει..

«Γιατί δεν μου λες την ψυχή σου;» παραπονιόσουνα..

Μα όταν σου άνοιξα το στήθος μου και κοίταξες μέσα
φαγωμένο το σπλάχνο μου από τον γύπα πόνο
δεν μπόρεσες να μιλήσεις·

μάζεψες με ευλάβεια τα χέρια μου μες τα δικά σου
και άρχισες να κλαις!

29.1.1981







6 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Ο γύπας πόνος
Σκέφτομαι διαβάζοντας τον στίχο, άραγε ο γύπας αυτός θρέφεται από τον πόνο; Η ο πόνος θρέφεται από τον γύπα που έρχεται να τον επισκεφτεί;
Μου αρέσουν οι εκφράσεις που με βάζουν στη διαδικασία να φτιάχνω ερωτήματα, γιατί ολοκληρώνομαι σαν άνθρωπος. Και εδώ μέσα τούτο συμβαίνει εδώ και καιρό.
Καλή σου μάρα Στρατή αετέ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ


Κόλακα!
Την καλημέρα μου!
Αν το κάνω αυτό, να σε βάζω σε διαδικασία σκέψης, είμαι νικητής.
Όχι παίζουμε..
Μόνο εσύ θα με παιδεύεις με τις αναπάντεχες ανατροπές σου;
Ευτυχώς δε που δεν έχεις άγνωστες λέξεις- την γλύτωσα!
Γεια σου φίλε!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Παράξενο! Αυτό περί το"νικητού" με απασχόλησε κατά στην διάρκεια των ημερών που έλειψα από κάτι που είπε που είπε ο μεγάλος (3 ετων) εγγονός μου. Κάποια στιγμή θα μιλήσω για αυτό.
Α! Ώστε θέλεις άγνωστες λέξεις ε; Καλά λοιπόν θα αρχίσω τα Αιθιοπικά εδώ μέσα αλλά με λέξεις που έχουν ρίζα αρχαιοελληνική. Θα σου δείξω εγώ εσένα, "αντι-κόλακα"!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
άντε μωρέ κάτσε και γράψε τίποτα και άσε τις φιλονικίες..
τα αιθιοπικά με την ανάλογη μετάφραση θα ήταν πολύ ωραίο εγχείρημα!
έχουμε χάσει από την παρέα την Γιώτα..
ξέρεις τίποτα;
καλό απόγευμα!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Για την Γιώτα την Αστοριανή λες;
Όχι δεν ξέρω μόλις χθες άρχισα να περιδιαβαίνω κατά αραιά διαστήματα τα ιστολογία. Ίσως είναι διακοπές.
Αξιόλογο άτομο πάντως!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

ναι ρε φίλε, πολύ αξιόλογο- όχι σαν εσένα..
χα χα χα..
ασε με να σε πειραξω λίγο..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου