...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Ιουλίου 2024

Ακατασκεύαστο εγώ!...

 

Τούμπαρα μέσα μου όλες τις ψυχολογίες.
Κάτω από τον έναστρο ουρανό, βασανισμένος
Άοκνος μάγος.
Πιστεύω σε μία γαλήνη των νεκρών· οι μέρες
Γέρασαν, σαν ένα πεπαλαιωμένο μυστικό μου παραδίδονται, την ώρα
Που λατρεύω την οξυθυμία τους. Φτιάχνω από έρωτα την μουσική·
Λέξεις πάνω σε λέξεις και των ιδεών η φωταψία
Στολίζει την μελαγχολία την επική.
Ζούμε με όρτσα την ψυχή και λίγο θάρρος.
Τα ποίημα είναι τρόπος εξουσίας.
Όποιος το βρει στις εκβολές του, δραπετεύει.
Οι άλλοι μένουνε βουβοί στα καταφύγια.
Με τα νοήματα και έννοιες πεπερασμένες είναι δύσκολο καλά να χτίσεις.
Σε λίγο ξημερώνει.
Διδάξου την επιτυχία του ουρανού.
Ας μείνουνε αναπάντητα και κάποια ερωτήματα.
Αυτό που υπάρχει, ξαφνικά, ίσως και δεν υπάρχει.
Ακατασκεύαστο εγώ!
17/7/2024
Μπορεί να είναι απεικόνιση
Όλες οι αντι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου