...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Οκτωβρίου 2019

Θυσίας το όλον..




Μέσα στον ήχο της βροχής χλιμιντρούν
άγριες αίγες αλλοπρόσαλλες·
Λυσίκομες κόρες ανηφορίζουν κατά την πλαγιά· ποιά θυσία
προετοιμάζουν και ποιόν έρωτα κανοναρχούν; Άφησε με
να δω, να κρυφοκοιτάξω·
πονάει το κεφάλι μου,
ο καπνός της θυσίας σηκώθηκε. Μπλέκεται
με τον αποβροχάρη ήλιο και μου δίνει μια ζάλη
από εκείνες που σου θυμίζουν τον θάνατο.
Ήρθε και έφυγε η θεά. Πήρε
μαζί την λατρεμένη Ιφιγένειά της! 
Καμιά θυσία δεν θα τελεστεί.
Φαίνεται εξευμενίστηκε ωραία ο πόντος
και τα καράβια θα κινηθούν κατά κει που θα νικήσουνε
οι πιο τρανοί πολεμιστές.
Ωστόσο θα χαθούν ζωούλες.
Πάντα λειτουργεί άπονα η Αφαίρεση.
Έλα, άσε με να κρυφοκοιτάξω.
Όλα προετοιμάζουν τον θάνατο που μεταβάλλεται κι ασχημονεί
εις βάρος της ζωής μας της ίδιας..





2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

πονάει το κεφάλι μου,
ο καπνός της θυσίας σηκώθηκε. Μπλέκεται
με τον αποβροχάρη ήλιο και μου δίνει μια ζάλη
από εκείνες που σου θυμίζουν τον θάνατο. ΣΠ

...πρόσεξε, αν όπως σε ξέρω αληθινό,
την νευρική πίεση!!!!!!

είναι η χειρότερη...

Αστοριανή, Ν.Υ.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

μην φοβού Παναγιωταμ'
στην ποίηση μπερδεύω αυτό που έχω και είμαι με αυτό που σκέφτομαι και θέλω και νομίζω.
όλα καλά. κι εσείς να περνάτε όμορφα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου