...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Απριλίου 2019

Εσύ κι εγώ!



Εκεί που επιμένω είναι θάλασσα κι εκεί που επιμένεις είναι καθαρό γνήσιο φεγγάρι.
Μεγάλο Σάββατο, αντέξαμε τόσες αγρύπνιες.
Αφυπνίστηκε ο Ιησούς τόσων συνειδήσεων και κάθισε πάνω στον δοξασμένο θρόνο του.
Ένα θαλασσοπούλι πέταξε ελαφρό μες τον αέρα.
Ζυγίστηκε όμορφα στην γαλήνη επάνω των νερών.
Όλες οι θρησκείες σκύψανε το κεφάλι τους μπροστά στο θαύμα να αγαπηθούμε.
Εδώ πάντα θα είμαστε.
Εσύ κι εγώ!

                                                          27.04.2019


3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Εδώ πάντα θα είμαστε.
Εσύ κι εγώ! S.P.


... έστω και με διαφορά χρόνου...

Καλή Ανάσταση.

Υιώτα-Δημήτρης, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

καλή Ανάσταση! λίγη ηρεμία. ψυχική και λίγος παραπάνω ύπνος που χρειάζομαι. τα φιλιά μου!

Αστοριανή είπε...

Κυριακή, 11.08 ...λ'ιγο πριν τα μεσάνυχτα... ξέρω ότι δεν κοιμάσαι αρκετά... σε είδα, μα δεν σε πρόφτασα...
κάλιο έτσι
παρά ο αιώνιος ύπνος...

Φιλιά κι από μας

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου