...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

12 Νοεμβρίου 2014

Αυτό το ροκ συμβάν



Ντοκουμέντο του άνθους στον κήπο,
νικητήριο θυμιατό για σένα που πιστεύεις
πράξεις ανδραγαθίες.

Αυτό το ροκ συμβάν που πάντα είναι σκαμπίλι αν με καταλαβαίνεις
και διαβάσεις καλά πίσω από τα φανερά γραμμένα μου.

Συντεταγμένα λόγια που έρχονται στον νου μου απ’ αυτόν που μου υπαγορεύει-
πώς να το πω;

Το μελάνι είναι αιμάτινος κόμπος που δεν ποτέ και λύνεται
και τον επιχειρούν μύστες ενός αγώνα που σε μια θρησκεία οδεύει
οικουμενική..



2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...............
Οι νηφάλιες σκέψεις μας, απεμπολούν βάρος μιας θλίψης

και μετεωρίζονται κάτω από του ουρανού τα πανηγύρια.

Μιας χαράς σύθαμπο, καμία μελαγχολία-
Ο θάνατος δεν υπάρχει παρά στα παραμύθια ενός τρελού..

Αναρτήθηκε από Stratis Parelis στις 8.11.14


...και συμπληρώνω
Φίλε μου Ποιητή,
ξεχωριστέ

(με την ταλαιπωρία αλλαγών στο ΄σύστημα΄...)

ΑΝ έχασα την ημέρα της γιορτής σου
σου στέλνω ΕΥΧΕΣ
κι
Αγάπη
έστω και σήμερα...

Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα και Δημήτρης

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Ελπίζω να αντέχεις το κρύο κυρία μου..
Κακός καιρός και κακές εποχές.
Ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά γιορτάζω τον Δεκέμβρη στις 13.
Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα!
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου