...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Νοεμβρίου 2014

Η σκέψη ανήκει στο σύμπαν



Συγκινητικό βράδυ, αειθαλές
Μάλλον μες την ψυχή μου
Μοσχοβολά-

                       Το σκοτάδι του
                       Γκρεμίζει την ηρεμία των λίθων
                       Το φεγγάρι γανώνει τα φυτά-

Τα δέντρα έχουν αόριστα σχήματα,
Η πόλη φωταγωγείται
Ένα μελαγχολικό αεράκι ετοιμάζει την αγχόνη του-

                        Η προσευχή προσδιορίζει την σκέψη
                        Η σκέψη ανήκει στο σύμπαν
                        Όλα ανήκουν στον τέλειο κύκλο της αιώνιας επιστροφής..



2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Η Ποίηση, σαν λύκαινα που τα μωρά θηλάζει

Μιας πόλης, στρέφεται προς το σεληνόφωτο και ουρλιάζει.
.......ΣΠ

...την διάβαζα...
μα για 10 μέρες περίπου δεν μπορούσα να ΅μπω΅...

Στρατή μου,
άστα που λένε.
Έφερα ΟΛΑ τα ...¨ευρωπαϊκά μου φυτά μέσα στο σπίτι...΅
και απολαμβάνω την ευωδιά του γιασεμιού και της δίφορης νεραντζούλας...

ΠΟΛΥ κρύο, απότομο,
και το ηλεκτρικό βράζει...

Θα τα πούμε σύντομα,
Φιλιά,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Ναι αλλά εσύ είσαι ελληνίδα και αντέχεις-
Γιατί έχεις ήλιο και λουλούδια στην καρδιά..
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου