...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Μαΐου 2013

Εύσχημος είναι ο αέρας και λιγοστός.



Κόβω μ’ έναν σουγιά γαλάζια νέφη ταραχής κι ο ουρανός
μου παραδίδεται.
Συνεννοούνται οι ψιχάλες
να μου παρασταθούν.
Ένα περιστέρι πετά στον συγκλονισμένο ουρανό.
Ψάχνει το λίγο σουσάμι του.
Γυαλίζουν τα φύλλα.
Εύσχημος είναι ο αέρας και λιγοστός.
Συντονίζονται οι δράσεις της μουσικής να μείνουν αθέατες πίσω
από την αγάπη που σου ‘χω.
Τα φιλιά σου με πηγαίνουν παντού.
Σύσσωμη η μοναξιά μου σε θέλει.
Άτυχες λέξεις χάνονται σε μία μη επιτυχημένη στο μυαλό καταγραφή.
Τις άλλες σώζουν τα χαρτάκια μου.
Όταν γεννιέται του ποιήματος η σπίθα
ένα μολύβι αναλαμβάνει την υγεία των αισθημάτων που έχουν διάρκεια.










6 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Άτυχες λέξεις χάνονται σε μία μη επιτυχημένη στο μυαλό καταγραφή.
Τις άλλες σώζουν τα χαρτάκια μου....


και σε μένα, ίδια παθήματα!!!
Πήρα στο σπίτι μα και στο κινητό...
εύχομαι να μην κοιμόσαστε!
Ήταν κατά τις έντεκα...

Αν ΝΑΙ, συγγνώμη...

Όμως έλαβα την πρόσφατη ψυχή σου.
Θα τα πουμε.
Σας φιλώ, Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Υιώτα..
Έλειπα.. Α έφτασε;
Ελπίζω να σου κάνει καλή συντροφιά..
Την καλημέρα μου και φιλιά!

Αστοριανή είπε...

ΥΓ.:...κι όχι τίποτε άλλο, νόμισα ότι άλλαξες τηλέφωνα...
Φιλιά και στην Μαριάννα σου,
Υιώτα

Διόνη είπε...

εξαιρετικο οπως παντα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
δεν αλλάζουμε εύκολα τηλέφωνα και φίλους..
Φιλιά και χαιρετίσματα στον Δημήτρη!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Διόνη
ευχαριστώ αόρατη δέσποινα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου