...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

8 Μαΐου 2013

Στο πληκτρολόγιο δεν είμαι εγώ, είναι ένας άλλος



Εφήμερα όλα· και σαν να πνίγονται
μες της κουταλιάς το νερό. Κάτι που ήξερα 
ξεχάστηκε κι ακόμα
δεν ξημέρωσε,- αλλάζουν τα πάντα 
με ορμή,
οι εικασίες για κάτι που μ’ ακολουθεί γίνονται
πιο αχνές και πιο αχνές, εξασθενούν, 
όσο να σβήσουν,
η μέρα έρχεται φουριόζα, σημειωτόν 
της ελπίδας σ’ έναν τόπο κουρασμένης ψυχής..
Χαζεύω τον βασιλικό στην γλάστρα, μυρίζει έντονα
συννέφιασε σήμερα, τίποτα από έμπνευση του ουρανού, μία ψιχάλα
θ’ ακολουθήσει την μελαγχολία, η πόλη πλήρωσε
τα μη όνειρά της, πώς να ζεις
με μηδενικά κόστη σ’ ένα χρηματιστήριο
που όλα κοστίζουν
κάτι παραπάνω από μια κουρασμένη αναπνοή;
Στο πληκτρολόγιο δεν είμαι εγώ, είναι ένας άλλος
που χτυπάει τα πλήκτρα και ξεστομίζει την αλήθεια του-
κάποιος που τον ακολουθώ κατά πόδας
ξέροντας πως μαζί του θα πεθάνω,
όπως μαζί του έζησα, πως μ’ ακολούθησε
και τον ακολούθησα
καν να το ήθελε μια μοίρα
και μια αδιάφορη, λίγη ζωή..


2 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λίγο το έχεις Στρατή να μπορείς να δίνεις σημασία σε έναν βασιλικό?
Λίγο το έχεις να σου βγαίνει η ευγένεια του ανθρώπου μέσα απ το πληκτρολόγιο??
Ευγένεια που ..κάναμε λάθος
( τουλάχιστον εγώ )
δεν είναι δεδομένη για τους περισσότερους..
Καλά να είσαι..
Καλή σου μέρα..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αχ μωρέ ελιά
αν δεν είχαμε απεμπολήσει ανθρώπινες ιδιότητες, αν
δεν είχαμε γίνει τόσο υλιστές, αν
δεν είχαμε κλειστά τα αυτιά στα τραγούδια των πουλιών, αν..
αν... αν..αν
θα ξέραμε να διαβάζουμε με τον τρόπο της ψυχής..
κι όλα θα ήταν καλύτερα..
αλλά...
κι εσύ να είσαι καλά..
εξάλλου το ξέρω ότι ταλαιπωρείσαι γιατί σκέπτεσαι..
καλό απόγευμα..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου