...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Μαΐου 2013

Είμαι ψυλλιασμένος με όλα και όλα κάποτε με πολεμούν




Αφήνω τον χρόνο να πέφτει μες το νεράκι της συγγνώμης σου
Είμαι ψυλλιασμένος με όλα και όλα κάποτε με πολεμούν
Η πόλη που με φιλοξενεί με δέχεται
Σαν μία εγωιστική φαύλη αντωνυμία
Παρόρμηση στην παρόρμηση και είμαι πια ανθεκτικός σαν ατσάλι
Η όπως μια λάμα που αστράφτει κόβοντας την ζωή κάτω από τον ήλιο
Με ξεπερνά ο πηλός
Νιώθω η καρδιά μου ζεστά να χτυπά
Μεταφέρονται ως τα κόκαλά μου οι ρυθμοί της παλίρροιας
Κάποτε εξαντλείται το φως και πέφτω αποκαμωμένος στο πάτωμα
Πονάει το αίμα μου, σε όλα όμως είμαι σταθερός
Στην φιλία στον λόγο στην τιμιότητα
κινώ της μαριονέτας τα νήματα και ο ίδιος χορεύω
μην αλλάζοντας διόλου τον κουρασμένο ρυθμό μου.


3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

....Από τον Δημήτρη για το βιντεάκι:
ΠΟΥ είναι το... καπέλο προστασίας;
τα γάντια του; και ...μακριά μανίκια;
Σέιφτυ φέρστ!!!

Κι εκεί που άνοιξα το μπλογκ, εμφανίστηκες... και μετά, πού πήγες;;;;;;;;;;;

Όμως,
σε παρακαλώ, να ξαναβάλεις, αριστερά... στην στήλη, την χτεσινή συνέντευξη
του Χριστιανόπουλου. Μιλούσα με μια φίλη και θέλει να την διαβάσει. Πήγα από πάνω μέχρι κάτω... και δεν την βρήκα...
Βλέπεις; 1.36 πρωϊνή ώρα!!!!
Τώρα πάω για ύπνο!
Καλό καφεδάκι στο μπαλκονάκι σας,
Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα
δυστυχώς ο Δημήτρης έχει δίκιο..
Αλλά στην Ελλάδα που είμαστε ποιός ασχολείται με αυτά; εδώ η ανθρώπινη ζωή και η σωματική ακεραιότητα δεν έχουν και μεγάλη σημασία.
Το κράτος μπουρδέλο σου λέει κάτι;
Συγνώμη για την έκφραση- δεν μου έρχεται στο μυαλό κάποια χειρότερη...

Πήγα για περπάτημα και καφεδάκι με τον φίλο μου στο πάρκο..
Ήλιος και κουβεντούλα..Όνειρο!

Να κοιμηθείς γλυκά!
Σου έστειλα αυτό που θέλεις στο μέιλ..
Ελπίζω να είναι αυτό.
θα σου απαντήσω και στο άλλο.
Χαιρετίσματα σε όλους σας!
και προπαντός στον Δημήτρη!

Αστοριανή είπε...

...και πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

Υπόχρεη.
...και περιμένω
αχτίδες κι άνοιξη...
Υιώτα

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου