...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Μαΐου 2013

Κάτι ισορροπίες μαγικές που κάναν την ψυχή μου ωραία


Κάτι συμμετρίες που με δίδαξαν ορθότητα των συλλογισμών
Κάτι ισορροπίες μαγικές που κάναν την ψυχή μου ωραία
Οι μέρες που πληρώθηκαν με ηδονή
Κι οι μέρες που γέμισαν θλίψη και θάνατο-
Όλα ιστορισμένα από μένα για σένα.
Πουθενά δεν έκρυψα τις αλήθειες μου-
Σου παρέδωσα δώρο της έκπληξης
Αφιερώθηκα στο άρωμα που σκορπά  η που έρχεται νύχτα
Νίκησα στο πεδίο της ώχρας που επάνω της σκαρφάλωσε
η βοκαμβίλια
Και έπλεξε εγκώμια σκιάς ο νάρκισσος ψηλός κισσός.
Το ποίημα γέννησε αγάπες κι οι αγάπες πλήθυναν-
Έφτασαν τα χρηστά τους ήθη να αναζητούν οι πόλεις –
Ναυάγησαν οι εποχές, χρειάστηκε η ουτοπία των ποιητών να δώσει
πλεύση και ασφαλές πηδάλιο.





4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Το ποίημα γέννησε αγάπες κι οι αγάπες πλήθυναν- ....

...πλήθυναν τόσο
Στρατή μου
που
τελικά
ελάχιστοι μας αναγνωρίζουν...

Υγ.:
εκείνα -τα του Ζούμπερι... έχουν τόση δύναμη...
Χαιρετισμούς,

Υιώτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υιώτα

θα είμαι εδώ το ΣΚ αν θες να μιλήσουμε στο τηλέφωνο.
φιλιά σε όλους!

ποιώ - ελένη είπε...

Το ποίημα γέννησε αγάπες κι οι αγάπες πλήθυναν

Ο λόγος του ποιητή καθαρτικός όπως ο δικός σου!


την καλησπέρα μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλησπέρες και σε σένα Ελένη-
να είσαι καλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου