...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Ιουλίου 2012

Βάφω με χρώματα γυαλιστερά την υποταγή μου



Ζω στην άμυνα ζω στην εποχή
ενός ονείρου
Ζω στην πλευρά ενός φωτεινού φεγγαριού
Μανία οι λέξεις
πιπερόριζα δαιμονισμένη
άοκνη
Που τρέχει μες τα έγκατα του νου
Ανατινάζω τις ανάγκες μου,
είμαι ρήμα σκοτεινό
Βάφω με χρώματα γυαλιστερά
την υποταγή μου,
είμαι πάλι ελεύθερος
Βόσκω χορτάρι πόθου
Μηρυκαστικό της ελπίδας,
αγέρωχο
Θαυμάζω τον λεκτικό πλούτο της ρίζας
Του δέντρου που ψηλώνει μες τον ουρανό
Τροφοδοτώντας το απόγεμα
με ζωηρά τζιτζίκια
Είμαι ο εγωίσταρος που πεθαίνει
Για μια ρίμα πελάγου
που καταλήγει
αδιάβαστος ωκεανός..



2 σχόλια:

nameliart είπε...

Εγώ πάλι περνάω συνεχώς από την άμυνα στην επίθεση...και τούμπαλιν...
Πώς κατάφερες Στρατή να είσαι "πάλι ελεύθερος" και να βόσκεις "χορτάρι πόθου Μηρυκαστικό της ελπίδας";; ...Μάλλον, άσε μη μου πεις... Νομίζω πως καταλαβαίνω... Το λες άλλωστε με όλους τους τρόπους - το αφήνεις να επιπλέει ανέμελα στους "αδιάβαστους ωκεανούς" σου!
Φιλιά και να περνάς όμορφα και εμπνευστικά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα
φαίνεται σε διαφορετικές θέσεις παίζουμε μπάλα..
Καλημέρα!
Πάντα ελευθερος ωστόσο είμαι, είναι λήθεια.
Αν δεν αισθάνεσαι έτσι μέσα σου και επιθετικά να παίζεις θα είσαι χαμένος.
Φιλιά και σε σένα και καλοκαίρι στοχαστικό..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου