...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Ιουλίου 2012

Γυναίκα.






Νύχτα μεγάλη αστροφεγγιά κι αιθρία συλλαβίζοντας

Στ’ αλφαβητάρι ενός άστρου την γαλήνη.
Τοπία που μέσα τους σε ήπιανε

Τοπία που με κομμάτιασαν κι εσύ ήσουν μακριά
Ανάγνωθες την ζωή μακριά από την ζωή μου.

Γυναίκα, δεν υπήρξες ή υπήρξες
Καλουπωμένη μέσα σ’ ένα όνομα όταν ανέβαινα
Βιαστικός τα σκαλοπάτια της ηλικίας σου
Να σε φιλήσω στα χείλη;

Σε βρήκα θεόρατη να πάλλεσαι από φωτιά
Δίπλα μου
Μέσα μου
Γρατζουνώντας με απομέσα
Να ξεφλουδίσω να βγεις…
Πού να πας;
Η θλίψη καραδοκεί παντού..

Εσύ λαξευμένη στην πέτρα στο στεγνό τούτο τοπίο
Την άνυδρη έκταση
Από βουνό και αμπέλια

Με τα βέλη των ματιών σου αναδύεσαι από την πέτρα
Κοιτάζεις ολόγυρα και φτιάχνεις
Ένα φωνήεντο χαράς!
Ζουζουνάκι τρελό που παίζοντας μ’ άγγιξε!

Όχι η αυγή που γαντζώνεται με μανία στις βουνοκορφές
Που σου χτενίζει τα μαλλιά διαμαντικά- όχι
Η ώρα του μεσημεριού
Που λιγώνονται μυριάδες τζιτζίκια
Σε τετέρισμα μονότονο- όχι

Στο ύψος ενός λουλουδιού που τσάκισε
Η ζωή σου στέκει
Εκεί
Γίνεται καθρέφτης
Μέσα του αναγνωρίζω
Το άδικο και τον αδικημένο..

Ξέρω να πω την εύρωστη καρδιά
που θα μιλήσει κάποτε αρθρώνοντας
το φοβερό μυστικό
της αλήθειας!


1983

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Έχω αφιερώσει τον χρόνο μου στο χαρτί που ξεφυλλίζω. Δεν σου κρύβω ότι έχεις κάνει και πάλι τα νεύρα μου τσατάλια ...ως συνήθως!
Καλή Κυριακή σου εύχομαι ...αν και οργισμένος με τις λεπτές χειρουργικές σου επεμβάσεις στον λόγο.
Αν συνεχίσεις έτσι θα σου αφαιρέσω την άδεια χρήσεως γραφίδας. Στο λέω!
χα χα χα χα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ



Πολύ ζέστη και καλοκαίρι που δοκιμάζει τις αντοχές μας.
Ευτυχώς έχουμε πολιτική ηγεσία που μας διατηρεί φρέσκους και τσιτωμένους. Θέλω να την κλωτσήσω όλη. Από μικρός ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής.
Κι εσύ μου λες τώρα για λεκτικά σχήματα και κάτι τέτοια. Ε μα…
Η συνάντησή μου μαζί σου βέβαια ήταν πολύ σημαντική.
Είσαι ωραίος τύπος τελικά. Βρε παππού είσαι ένα διαμάντι. Αφρικανικό.
Και νομίζω είναι πολύ τυχεροί αυτοί που σε κάνουν παρέα.
Καλό απόγευμα εύχομαι αν και ξέρω ότι θες να με ξυλοφορτώσεις.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου