...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Ιουλίου 2012

Σε σιωπές και σε αγρύπνιες μόνος και με τον εαυτό μου αντίπαλο


Να στρώσω πάνω στο τραπεζομάντιλο της λήθης
λόγια από κείνα που τα ψάχνουνε οι ποιητές
και να σχηματιστεί
λάδι φάσμα
κουβέντας εγκάρδιας
που από το εσπερινό φως
κρέμεται
λίγο πριν φτάσει στο φιλί
και στον άπεφθο έρωτα.

Σε σιωπές και σε αγρύπνιες μόνος
και με τον εαυτό μου αντίπαλο
ένιωσα τον κορμό της σκέψης
να στάζει
δάκρυο ρετσίνι
καυτό επάνω στα λευκά
δεκτικά σε όλα χαρτιά μου.

Να οι γεωγραφίες των αισθημάτων, να οι πρόβες
του νερού να τιναχτεί πίδακας προς την δίψα μου.

Όταν τον ουρανό έσκισε με τον χορό της η τρελή
νυχτερίδα και φτάσω
κάπου που δεν ξέρω πώς λέγεται
το φεγγάρι καιροδηλώνει την ζέστη της αύριο
γύρω απ’ το αλώνι του
χιλιάδες προσηλωμένα έντομα κάνουν
την νύχτα βαριά να στενάζει..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου