...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Ιουλίου 2012

Για να σε κοιμήσω μέσα μου σαν ένα παιδί που μετράει τ’ άστρα




Για να επαληθεύσω τα φιλιά σου
Άφησα τα σύννεφα να μιλήσουν υδάτινα
Άκουσα τις παντομίμες των κεραυνών
Για να υψιπετώ μες των ονείρων τις αποδράσεις
Ακολούθησα τον δρόμο που μου παρήγγειλλες
Θεατής κι οπαδός της ωραίας καρδιάς σου
Για να σε κοιμήσω μέσα μου
σαν ένα παιδί που μετράει τ’ άστρα
Και γαλουχήθηκε με την γαλήνη των ουρανών
Για να είμαι εσύ και να είσαι εγώ
Άστρο το άστρο σε πήγα μες τον ατέλειωτο ώριμο γαλαξία..

 


8 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ένα παιδί που μετράει τ αστρα σ' ενα υπέροχο ποιητικό ταξίδι..
Σ' εκείνες τις ονειρικές αποδράσεις που η πένα σου λυρικά μας μεταφέρει...
Πανέμορφο !!
Καλό βράδυ Ποιητή

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ ωραίο...και ρομαντικό!!

Eυαγγελία είπε...

Τι θα κανω εγω με ολους εσας τους Θεικους Ποιητες? στερεψα απο λεξεις πια....

Ερωτας σε ολο του το μεγαλειο...(!)

Καλη σου βδομαδα Στρατη, γλυκο ξημερωμα να 'χεις.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ’ ευχαριστώ Δέσποινα! Κατανοητή νομίζω η έμμεση άμεση αναφορά στον Λουντέμη..
Έναν συγγραφέα που θέλω κάποια στιγμή να ασχοληθώ μαζί του πολύ σοβαρά..
Καλό σου απόγευμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου Παρασκευή!
Σ' ευχαριστώ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ευαγγελία αοράτη
σ’ ευχαριστώ πολύ!
Μετρίασε λίγο το ύψος μας καλέ- θα καβαλήσουμε κανα καλάμι..
Για τον έρωτα ναι συμφωνώ- φορτίζει μπαταρίες..
Καλό βράδυ!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΑΤΖΗ είπε...

Υπέροχο!!!!
Καλό βράδυ Στρατή και...συμφωνώ ν' ασχοληθείς μαζί του...(περί Λουντέμη ο λόγος)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα Χατζή

να είσαι καλά Δέσποινα
ναι έχω εκκρεμότητες στην ζωή μου

απλά κάποια στιγμή θα τις τελειώσω..

Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου