...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Μαΐου 2012

ελπίζω να τα καταφέρω μ’ εμένα.



Μυρίζει ψωμί, ένα αεράκι καταστρέφει την γύμνια του πρωινού
Οι λεπτομέρειες των ουρανών αντανακλώνται στην δαιδαλότητα των δρόμων

Τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο
Εγώ περιφέρω την θλιμμένη φάτσα μου
Κι όμως ελπίζω να τα καταφέρω μ’ εμένα.

Χτυπώ ρυθμικά τα πόδια μου στο πεζοδρόμιο
Απ’ τα μπατζάκια μου προδίδεται η λαχτάρα
Να χαρώ την ζωή σαν όπως μια ανάσα θαλερή θα μπορώ.

Ανοίγουν κλείνουν τα παράθυρα
Τα ποιήματα κυριαρχούνε
Κανένα τους δεν γερνά
Τα πιστεύω πολύ παθιασμένα
Και αποδίδω τα των ποιητών στην μυθολογία που για όλα επαναδιαπραγματεύεται.




Έτσι για τα γενέθλιά μου ρε γαμώτο..


14 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Πολύχρονος Πολύχρωμος κι ευτυχισμένος Ποιητή !!!!!!!!!!!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου!
Κατάλάθος έχασα κάποια σχόλια που είχες αφήσει.
Ζητώ συγνώμη!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Μάλλον εγώ μπερδεύτηκα δεν φταις ..
Μπορώ να το διορθώσω ?
φιλιά!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα

ναι αν μπορείς καντο..
Ευχαριστώ και πάλι!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Το έχω πάθει κι εγώ τελικά
Έχουν πάει στις αναρτήσεις που τα άφησα Στρατή !!

Gara είπε...

Los poemas no envejecen nunca. Permanecen a lo largo del tiempo porque hablan de sueños, sentimientos, alegrías, penas ...

Un abrazo

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύχρονος...
ωραίο το ποίημα.. και ωραία επίλογη
τραγουδιού!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

Usted tiene razón. Dentro de los poemas eliminado el tiempo y todo es nuevo.
y descubre que la otra sustancia.
dulce beso.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Παρασκεύη

σ' ευχαριστώ πολύ!

Liza Giannouri είπε...

Xρόνια πολλά,δημιουργικά κι ευτυχισμένα Στρατή !

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Lefkoi Lykoi

Σ' ευχαριστώ πολύ Λίζα!
Να είσαι πάντα καλά!

Eυαγγελία είπε...

Πολυχρονος και γελαστος, και παντα Εμπνευσμενος!

Φιλια,

Ευαγγελια

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Είχα μια φίλη που έμενε στην Αστόρια στην ΝΥ.
Κάποια στιγμή παρεξηγηθήκαμε.
Συμβαίνουν αυτά.
Έχω κι εγώ υπερβολικές απατήσεις από τους φίλους μου. Ίσως ξεχνώ ότι είναι και άνθρωποι.
Μπορεί και να άλλαξε πια όνομα.
Μπορεί και να περιφέρεται αόρατη μες το δίκτυο.
Όπως και να ‘χει τα αισθήματά μου παραμένουν απέναντί της πάντα φιλικά.
Ας είναι καλά!
Όσο για σένα σε ευχαριστώ για τις ευχές!
Αόρατη Ευαγγελία μου!

Eυαγγελία είπε...

Λυπαμαι για την απωλεια με την φιλη σου. Στο διαδυκτιο ολα ειναι πιθανα. Εγω οπως αλλωστε σου εχω ξανα-αναφερει (γιατι το ειχες υπο αμφισβητηση), το αοράτη το επελεξα για το υφος μου - στην διαδρομη μου σε αυτο τον συγκεκριμενο χωρο/λαβυρινθο νιωθω αόρατη/ασημαντη, παρ' το οπως θες.

Χρονια σου Πολλα και παλι!
*** *** ***
Mάσκα δεν έχω να γυρνώ στο καρναβάλι ετούτο
μόνο μια απόχη να τρυγώ της θάλασσας την πονηριά
και της σιωπής τον πλούτο ...

http://www.youtube.com/watch?v=8i4nW4OevR0

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου