...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Μαΐου 2012

Τίποτα δεν ξέρεις εσύ από μένα




Τίποτα δεν ξέρεις εσύ από μένα
Τίποτα από τις αμφιβολίες μου
Από τα ουσιαστικά μου διλλήματα
Από τις καυτές πέτρες των αισθημάτων

Εσύ είσαι μια πόλη που ζει με νόμους μελλοντικούς
Κι εγώ φυγαδεύω την σκέψη μου
Κάπου στα περίχωρα μιας πατρίδας που ζει εφιάλτη

Είμαι ρομαντικός ιερέας που σέβεται το δίκιο του κόσμου
Όταν οι κοινωνίες έχουν αυστηρά σκληρό προσανατολισμό.

Τίποτα όμως δεν με σταματά, ελπίζω πάντα σε καλοσύνεψη
Δεν μπορεί, θα ευδοκιμήσει ο άνθρωπος
Και τα λουλούδια τα μέσα του
Θα βρούνε κήπο να ονομαστούν..








4 σχόλια:

Marina Kontziali είπε...

Tίποτα-τίποτα!

Πολύ μου άρεσε...

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ο χρόνος τρέχει τόσο που γλυστράει σαν νερό ανάμεσα στα δάχτυλά μας..
Κάθε μέρα που ανατέλλει νιώθεις ότι είσαι στο μηδέν..
Ξεκινάς γεμίζοντας όνειρα τις στιγμές
Κάθε αρχή είναι ίδια πάντα ..
Από μας εξαρτάται να δώσουμε νόημα στον υπόλοιπο χρόνο μας..
Με σεβασμό πάντα στον διπλανό μας και καλοσύνη και πιστευω οτι και οι άλλοι σιγά σιγά θα νιώσουν την αλήθεια μας ..
κι εγώ μια καλησπέρα ήρθα να πω
κι αρχισα τις φιλολογίες
Καλο βράδυ Ποιητή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαρίνα

σ' ευχαριστώ πολύ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα Γιαννάκου

ε χρειάζονται κι οι φιλολογίες καμιά φορά
εξάλλου η ματιά σου είναι οξεία και καταμαρτυρά την ποιητική υπόσταση των πραγματων..
Την καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου