...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Μαΐου 2012

θέλει μια τόλμη της νεότητας η κάθε αλλαγή..




Η ζωή προτάσσει έναν παθητικό αόριστο για να δικαιολογήσει τις αξίες της
καμιά φορά κι έναν υπερσυντέλικο απελπισμένο
όλα βαίνουν καλώς, το σύστημα δουλεύει
κατατροπώνοντας τις συνειδήσεις με φόβο·
σπείρε ανέμους να θερίσεις θύελλες.

Οι μισθωτοί υποβαστάζουν την ποιότητα
ό,τι απόμεινε από της κοινωνίας τα δεδομένα·
παντού υπάρχει απόστημα- ακόμα
κι αυτήν την ώρα που γράφω, ξημερώματα
και οι ευκάλυπτοι θροΐζουν αργά στέλνοντας στο καλό την νύχτα..

Στους δρόμους άρχισε η κίνηση κι η κάλπη
θ’ αποφασίσει ότι δεν αλλάζουν όσα γύρω μου συμβαίνουνε φαιδρά..
θέλει μια τόλμη της νεότητας η κάθε αλλαγή..


4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Την θέλει αυτήν την "τόλμη της νεότητας η κάθε αλλαγή.." και ας μοιάζει παράτολμη στα μάτια άλλων που δεν έχουν τα χρόνια της νεότητας.

Καλημέρα φίλε μου. Είθε να ευοδωθούν οι προσδοκίες σου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Χριστόφορε!
Από τις εκλογές δεν έχω ούτε αυταπάτες πια ούτε προσδοκίες.
Ξέρω ότι οι αλλαγές έρχονται με χυμμένο αίμα.
Μόνο στους νέους πιστεύω δυνατά και ξέρω ότι αυτοί θα είναι πάντα ο φορέας καθε αλλαγής.
Και φυσικά "για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλεια πολλή..."
Την καλημέρα μου!

Liza Giannouri είπε...

ΣΗΜΕΡΑ ,ΤΩΡΑ!
καλή μέρα Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Λίζα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου