...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Μαΐου 2012

Επικοινωνώ με μια τάξη πραγμάτων που ανήκουν σε μέλλοντα χρόνο..





Τα τηλέφωνα χτυπούν, απαντά η δόκιμη μοναξιά μας.
Στο διαδίκτυο μαζεύονται οι πλεονάζοντες ρουφιάνοι
και δηλώνουν σιελώδη προσήλωση
στον κόσμο των πιο άπληστων αφεντικών. Έγινε
ο καθένας σπουδαίος. Δημοσιογραφίσκοι ελεεινοί. Απών
παρών μες την σελίδα.
Επικοινωνώ με μια τάξη πραγμάτων που ανήκουν σε μέλλοντα χρόνο..
Το όνομα τω όντι ποιητής-
μα μελαγχολικά ωραίος είναι εμένα η γενιά μου.
Αν διαβάσεις τα μάτια μου
ξέρεις ότι είμαι εγώ που αιωρούμαι ολόβαρος
και σίγουρος για την ανάγκη φεγγαροαχτίδας..
Καταστρώνω στρατηγικές τήλε που μάχεται μυαλού.
Εξακοντίζω βέλη αισθημάτων..
Πιστεύω στις τιμωρίες τις δίκαιες…


                                     Περαία 28.2.2012


2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Δὲν ξέρω πῶς νὰ σοῦ τὸ εἰπῶ. Μὰ ὁ δρόμος, χθὲς τὸ βράδυ,
μὲς στὴ σταχτιὰ τὴ συννεφιὰ σὰ θέατρο εἶχε γίνει.
Μόλις φαινόταν ἡ σκηνὴ στ᾿ ἀνάριο τὸ σκοτάδι
καὶ σὰ σκιὲς φαινόντανε μακριά μου οἱ θεατρίνοι.
~Λάμπρος Πορφύρας

Στρατή την καλημέρα μου με αδιάκοπο αγώνα μέσα μας....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου αοράτη-Ευαγγελία
Με έναν αγώνα πράγματι, που δεν τελειώνει ποτέ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου