...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Οκτωβρίου 2010

SAGID IGBAL..





Να πω για τον SAGID που έχασε

το κορίτσι που έπεσε

με το λεωφορείο στον γκρεμό.

Τον καλό μου φίλο με την καρδιά από χρυσάφι

που ήταν αθώος πιο κι από ένα παιδί.

Ήταν ψηλός σαν δέντρο

καλόκαρδος σαν ήλιος.

Δεν είχε εγωισμό ούτε για να διεκδικήσει μια μπουκιά.

Όταν θυμόταν το κορίτσι του

δάκρυζε

το ψηλό αγόρι το μελαχρινό έκλαιγε

και είχε βαθιά μέσα του μια ωραία ρωγμή.

"Κοίτα.." μου είπε μια μέρα και μου έδειξε ετούτη την φωτογραφία:

μια κοπέλα αγνή μια κοπέλα γαλάζια.

"Τώρα.." του είπα "θα την κρατάς στην καρδιά.."

Δάκρυσε.

Δάκρυσε ο φίλος μου κι εγώ δεν ήξερα

πώς μου τελείωσε η κάθε λέξη
που θα μπορούσα να πω..



13.10.2010

Κέρκυρα..

8 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Στρατή μου,

όταν η ποίηση είναι ΠΟΙΗΣΗ κι όχι φανφάρα, όπως αλλού πολλάκις τέτοια φανερώνεται,
δεν μπορείς να σχολιάσεις, παρά να θαυμάσεις τον Ποιητή!..

Είναι εξαιρετικό!!!

Καλημέρα, φίλε!!!

Betty Manousos είπε...

Τοση δυναμη πηγαζει απο το ποιημα αυτο!
Λιτος λογος και συμπυκνωμενο συναισθημα.
Υπεροχο!!

Σευχαριστω που βρηκες το μπλογκ μου, ετσι ειχα την ευκαιρια να βρω και εγω το δικο σου.

Να εχεις ενα καλο Σαββατοκυριακο.
Μπεττυ Μανουσου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ

Είναι από μια αληθινή ιστορία,
γεννήθηκε από μια κουβέντα μ' έναν άνθρωπο που δεν φανταζόμουνα ότι κρύβει μέσα του τόσον πόνο.
Είναι έκπληξη πάντα η ζωή..
Και για το μόνο που χαίρομαι είναι που οι κεραίες μου
πάντα δουλεύουν..
Στην χαρά και στον πόνο.

Σ' ευχαριστώ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Betty Manousos @ CUT AND DRY
Κι εγώ χαίρομαι που ανακαλύψαμε ο ένας τον άλλον.
Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
Αληθινά είναι μια προσέγγιση που μου άρεσε και θέλω να την παρακολουθώ.
Από την μια ήπειρο στην άλλη οι αποστάσεις δεν είναι τίποτα..
Και η τέχνη πάντα υπόσχεται!
Την καλημέρα μου!

ποιώ - ελένη είπε...

"Κοίτα.." μου είπε μια μέρα και μου έδειξε ετούτη την φωτογραφία:

μια κοπέλα αγνή μια κοπέλα γαλάζια.

"Τώρα.." του είπα "θα την κρατάς στην καρδιά.."
υπέροχοι στίχοι Στρατή με ένα συμπύκνωμα πόνου
και ανθρώπινης οδύνης

πάντα με συναρπάζεις
να είσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα Στρατη.

Ποιημα με την ενεργεια των παιχνιδιων της ζωης!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ποιώ- ελένη

Σ' ευχαριστώ Ελένη
Που μετέχεις, που αισθάνεσαι..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος

Ποίημα με την ενέργεια των αισθημάτων που καλπάζουν..
Κάποτε δεν τα προλαβαίνουμε..
Καλό απόγεμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου