...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Οκτωβρίου 2010

Ας κερδίσω κι εγώ μια παρτίδα..

Χρειάζομαι μια περιπέτεια ψυχής να υπάρχω.

Είναι που και το φως όπως βυθίζεται μες τον θηλυκό εαυτό του

Αρχίζει να γίνεται ευανάγνωστο.

Πού είσαι όταν βραδιάζει όμως, πού είσαι όταν βραδιάζει

Και ζητάω πατρίδα μες των σελίδων τον θόρυβο;

Τα αποκτημένα μου εξαϋλώνονται φεύγουν

Είναι περιουσία φωτιάς-

Δείχνω αγάπη στο μικρό σου μουτράκι

Που ξεκλειδώνεται για να υπάρξει το τραγούδι μας.

Κι απ' τους ανθρώπους όπως γερνάω

Τι να πιστέψω πια δεν ξέρω και τι όχι-

είναι που είμαι φιλέρημος

Και θέλω να μαθαίνω συνεχώς μουσικές.

Οχυρώνομαι συνεχώς πίσω απόνα τίποτα υπαρκτό

Που το ζεις, το κατέχεις, το πράττεις

Και η επιθυμία σου είναι υποδουλωμένο φεγγάρι

Πίσω απ' τα σύννεφα της νύχτας.

Και στην ποίηση τι θα μείνει μετά

Που θα περάσουν τα χρόνια, θα παλιώσουνε οι θάλασσες, θα

Σκουριάσουν τα λόγια, οι μνήμες

Θα σβήσουν και θ' απομείνει μια ευθεία φωτιά

Να καίει όλα τα ειπωμένα μας;

Αν μοιράσει η τύχη ξανά αυτήν την δύσκολη τράπουλα

Ας πάρω έναν άσσο που ονειρεύεται

Φιγούρες δυνατές να του παρασταθούνε..

Ας κερδίσω κι εγώ μια παρτίδα..

8 σχόλια:

frizArta είπε...

Μια πατρίδα σίγουρα χρειάζεται μια τέτοια ψυχή, ποιητή μου.
Καλή σου μέρα

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Είναι που και το φως όπως βυθίζεται μες τον θηλυκό εαυτό του"
Τον βλέπεις αυτό τον στίχο. Παρόλο ότι είναι αδύνατον, το κάνεις εσύ ορατό και δυνατό.

Και συμφωνώ με την ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ απολύτως.
Καλή σου μέρα φίλε μου Στρατή.

Despina είπε...

με την ζωντάνια των λέξεων σου...
θαρρώ πως την έχεις ήδη κερδίσει!
Καλημέρα,Στρατή.

~reflection~ είπε...

Γι'αυτο κρύβω τον άσσο μου, Στρατη..
εκεινη τη λεξη που δεν είπα ακομη..
για να κερδίσω καποια στιγμή, την Ύστατη Παρτίδα..

Σε φιλω...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλό απόγεμα ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ!
Οι λέξεις μου σε χαιρετούν!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα καλό απόγεμα!
Σ' ευχαριστώ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Φίλε μου ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ, είπα να αυθαιρετήσω (όλη η Ελλάδα το κάνει..)
και να δώσω φύλο στο φως..
Έτσι ήθελα βρε αδερφέ, ώχουυυυυυυυυυ..
Λογαριασμό δίνω μόνο στην κυβέρνηση κι αυτή μόνο στο ΔΝΤ.
Πάει να πει "την βάψαμε.."
Καλό απόγεμα φίλε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
σε κάποιες παρτίδες οι νικητές είναι αυτοί που βοσκάνε την χλόη της πραγματικότητας..
κι ίσως γι αυτό οι άλλοι τους περνάνε γι αμνούς..
αλλά δεν είναι..
με την νίκη φίλη μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου