...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιουνίου 2022

Επιθυμώ μια ύλη που να πλάθεται κατά πώς εγώ μόνο την θέλω


Επιθυμώ μια ύλη που να πλάθεται κατά πώς εγώ μόνο την θέλω και που να πληθύνεται ή να λιγοστεύει κατά την επιθυμία μου και στο τέλος να απαλείφεται αφήνοντάς μου το κραυγαλέο μηδενικό της περίπτωσης να είσαι φτωχός και να μην φορολογείσαι παρά μόνο για την Ουτοπία που κατέχεις- σημαδιακή περίπτωση να ζεις διαιτώμενος στίχους και λοιπά παραμύθια που σε κάνουν να πράττεις μέσα σε μια πραγματικότητα που ποτέ δεν είναι δικιά σου!!!
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

να ζεις διαιτώμενος στίχους και λοιπά παραμύθια ...ΣΠ

Φίλε μου, έτσι καταλήγουμε...!

Χαιρετισμούς πολλούς σε όλους.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Την καλημέρα μου πάντα! η Ζωή τραβάει την ανηφόρα! φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου