...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Δεκεμβρίου 2014

Για τις λεπτομέρειες που μου ξέφυγαν...

Για τις λεπτομέρειες που μου ξέφυγαν,
πήρα πρωτοβουλίες υπνοβάτη·
Έδεσα το όνειρο με τον ύπνο
και την αγρύπνια μου με τον καημό-
Μπορεί γλυκά να νοσώ,- ποιός ζει
πίσω από τον εαυτό μας
καταδικάζοντας την χαρά να λιγοστεύει;
Είδα θανάτους που δεν κατανόησα, είδα
να κόβουν σαν γυαλί την τιποτένια μας υπόσταση-

Και φιλοσόφησα  
ανοίγοντας την πόρτα της εξόδου,
της εξόδου
προς τον ορίζοντα
που τίποτα ο ίδιος δεν ορίζει
άλλο
από ένα ηλιοβασίλεμα
μελαγχολικό.

Τι θέλω τώρα που ο θυμός μου γκρεμίζει το νυν και μένει
σαν φρούτο με κουκούτσι πα’
στο δέντρο της παλιοζωής;
Δένει σιρόπι λογικής το κατακάθι της κατάθλιψης..
Θαμπώνουν τα γυαλιά μου·
η μοναξιά εκπροσωπεί όλο το θείο
παραμύθι που ανάγκη πάντα θα έχουμε..
Κι όμως-
εδώ που δεν θα φτάσω έφτασα-
Ο ύπνος
είναι μια πρεμιέρα έργου που σκαλώνει
στο ανέφικτο…

                                                 Πάτρα  4.12.2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου