...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Δεκεμβρίου 2014

Πάτρα 5.12.2014




Χαρακτήρες των λουλουδιών, αμόλυντοι, επιχρισμένοι
από μια πάχνη αιωνιότητας· πρωινή υγρασία
σαν χνούδι νερουλό,
πάνω στο μάγουλο των φυλλωμάτων· μυστικό
σκέλος
από μια απόφαση που βαραίνει
διχά
με την ακριβολόγα μου γραμματική να ωφελείται
απ’ την κατάφαση όλα να είναι ζωή, η ζωή
να είναι ζωή, περισσότερο ζωή
κι από κάτι που αναστήθηκε
από βαρύτατο θάνατο.

Πού έμαθα να καρτερώ και να αναφλέγομαι από ποιητικές προσδοκίες;

Εξαντλημένος από τις μετακινήσεις-
Τρέχω να τρέχω, μα
μες την γλώσσα είναι εμένα τα τρεχαλητά μου.

Αφήνω πίσω μου τα επιθετικά επίθετα,
τις μνησικακίες που θρέφουν
το μαραζωμένο εγώ
του κοσμάκη

Κοιτώ την πληθωρική φύση του ευτυχισμένου-
Για μια υγεία διαφορετική ανησυχώ.

Όποιος γνωρίσει το πρόσωπο της Αυγής
δεν συμβιβάζεται με τίποτα που ελκύει αμετάκλητη νύχτα..

                                                 Πάτρα  5.12.2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου