...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Νοεμβρίου 2013

Αίμα κυλάει στον αναίτιο ποταμό της μυθιστορίας.






Αποσαφηνίζονται θολά συμπεράσματα
της αυγής και το πρώτο φως γεννά
εσένα κι εμένα.
Του αιώνα οι εκπυρσοκροτήσεις είναι φοβέρα τρομερή.
Αίμα κυλάει στον αναίτιο ποταμό της μυθιστορίας.
Θάβονται οι μισές ουτοπίες που μπορέσαμε κι οι άλλες μισές
μας ανακαλούνε στην τάξη.
Τολμούμε ιδέες άγουρες που κάνουνε το μπόι του ανθρώπου μεγαλύτερο απ’ το πραγματικό.
Ποιείται σώμα καθαρότητας και ο ίαμβος
ακούγεται του χειμώνα να τρυπά τους παπύρους του Νοεμβρίου.
Βρίσκομαι ανάσκελα να μετρώ της λιακάδας τα χαρωπά διαμαντάκια και μου ευφραίνει η ηλιαχτίδα τα κλειστά βλέφαρά μου..
Θεέ της συγκίνησης αόρατε φίλε, φέρε την ανθοδέσμη της έμπνευσης
στο ύψος του κατανοητού και μην δασκαλέψεις
κάτι που δεν έχει νόημα και εύρος ορατό.
Και άσε δίπλα μου την όμορφη κοπέλα που αγαπά
να μου μιλά με νάζι και να κάνει την καρδιά μου
να σκιρτά από πόθο και γενναιότητα..



2 σχόλια:

Μαρία Κανελλάκη είπε...

Η αιμάτινη επικαιρότητα μέσα απ' την ερωτική σου διάθεση... Κάθαρση!
Καλό βράδυ Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...


Εγώ άφηνα σχόλιο σε σένα κι εσύ σε μένα..
Να είσαι καλά Μαρία μου, όλα θα τα αντέξουμε και θα βγούμε από αυτό το σκοτεινό τούνελ νικητές και με αλύτρωτη ψυχή..
Καλό σου βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου