...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

21 Οκτωβρίου 2011

Είσαι μια μουρίτσα ωραία μια απροσπέλαστη θάλασσα




Ας ταΐσω χιούμορ τα δευτερόλεπτα
ας γελάσω βαθιά κι ως το σύμπαντο σπλάχνο,
ας τρανταχτούν από τα γέλια μου οι τοίχοι
Οίκαδε που πάω ξέρω ότι θα με βρουν οι ενεστωτικές προσφορές
του πάθους που με ορίζει για σένα.
Είσαι μια μουρίτσα ωραία μια απροσπέλαστη θάλασσα
που φτάνει ως την καρδιά μου.
Άσε την αποτελεσματική σου φωτιά να με κάψει ολόκληρο.
Η καπατσοσύνη σου
ισοδυναμεί με τον πρωραίο αφρό που αφήνει
η επιθυμία μου
να σε αγγίξω κι ας πεθάνω.
Κι ίσως αυτά τα ποίηματα που γράφω
να ‘ναι εγκαύματα
αποτυπωμένα βαθιά στην ερωτική μου συνείδηση..









8 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Ο Ποιητής υποφέρει διπλά μπρος στη Φωτιά,
γιατί καίγεται από...μέσα του... στα σωθικά του
και ο αναστεναγμός βγαίνει Ποίημα-Προσάναμμα για αναζωπύρωση...

Καλό βραδάκι....

Ανώνυμος είπε...

Όμορφα (να) καίγεσαι Ποιητή μου!
καλό βράδυ!

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

σπιρτόζικο, έξυπνο, διαφορετικό..Μου άρεσε πολύ!
Καλό ξημέρωμα Στρατή!

nameliart είπε...

«Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο
και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει»
που λέει και το τραγούδι...

Και, ευτυχώς, δεν είμαστε από αμίαντο…

Από τα πολύ ωραία σου Στρατή! Απ’ αυτά που ρίχνουν θηλιά στον αναγνώστη και τον κάνουν να επιστρέφει για να τα ξαναδιαβάσει…

Καλό ξημέρωμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ

ο ποιητής ευ-αγγελίζεται αυτά που του υπαγορεύει το Θείον!

(Και να σκεφτείς ότι είμαι ένας αμετανόητος παγανιστής!)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα

ευχαριστώ!
Αισθάνομαι να κρατώ το λάσο..
Προσέξτε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα
αλλάζει πρόσωπα ο μασκαράς ο ποιητής!
Ευχαριστώ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

pandora (Lilian Bourani)

Λίλιαν
μην απολαμβάνεις τον θάνατό μου στην πυρά- δεν είναι σωστό!
Καληνύχτα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου