...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΟΛΟΓΙΑ..



Κλείνω το παράθυρο· έξω ασταμάτητα βρέχει
τα βιβλία στα ράφια μορφάζουν
οι τίτλοι τους είναι αμφισημία βασανιστική
όταν τα κοιτώ     
                οι λέξεις τους γύρω μου χοροπηδούν
σαν τσιγγάνες ξεδιάντροπες πόρνες
όλα χαλάνε
               πόσο λίγο πιστεύω
πια, πόσο μ' ενδιαφέρει λιγότερο
αυτή η τελετή που είναι το σκοτάδι της σκέψης
ένα παράξενο μετέπειτα φως

τόση μεταφυσική αγωνία το αντίτιμο να μην γεράσω σωστά

είναι μια σιωπή που δάκνει σαν σκύλος
που αγρίεψε γιατί του στέρησαν το δίχως κρέας κόκαλο
ποιόν αφορά πια το "νυν απολύεις.."
εγώ είμαι αποκλεισμένος απ' τον κάθε παράδεισο
φουμάρω
με ύφος
κάνω δαχτυλιδάκια καπνού
κάποτε μέσα στην μέρα
βλέπω πάλι τα μάτια σου
εκείνα τα παράξενα αινιγματικά
που λένε τόσες αλήθειες
που υπερκαλύπτουν το ψέμα μου
αν πάρω έναν δρόμο που να λέγεται "εγώ"
οι φίλοι μου πώς θα νιώσουν που θα είμαι και πάλι
ένας τύπος που ασύστολα ψεύδεται
που θέλησε να κληροδοτήσει ένα λουλουδένιο αέρινο ποίημα
όπως χαρταετός που σήκωσε ο τυφώνας των καιρών και έσκισε
με την ουρά του όλες τις ιδεοληψίες..

3 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Βαρκούλες τα ΕΓΩ που μέσα τους φωλιάζει κατά καιρούς η Ύπαρξη!...
και οι φίλοι μας αποποιούνται οικειότητες κι αλλάζουν ρυθμό πλεύσης
καθώς ο στίχος ενηλικιώνεται
και προσπερνά το ποθητό λιμάνι
γιατί μικρό του Μοιάζει από κοντά...

Σκέψου τι Ιδανική συγκυρία
τόσο όμορφο να είναι από κοντά το Ποίημα
όσο το "είδε" από μακριά η Έμπενυση!!!..

σκέψου ...
τόσο όμορφος να είναι από κοντά ο Παράδεισος, το Όνειρο, ο Προορισμός
όσο τα "είδε" από μακριά η Ανάγκη μας που κάνει κουπί
και τις βαρκούλες του ΕΓΩ
κατευθύνει στο Στόχο που χτύπησε το ...Βέλος της Καρδιάς!!!

Σε φιλω...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
ξεπερνώντας το εγώ να φτάσεις στο εσύ που δεν είναι ο άλλος- είναι ο κατοπτρισμός του εαυτού σου που ζητά τα ελέη του έρωτα..
Καληνύχτα!

~reflection~ είπε...

Τον Έρωτα δεν τον ζητάς!
Του ξεφεύγεις για να σε κυνηγήσει Εκείνος με πείσμα κι εμμονή!!!

Φιλάκι...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου