...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Οκτωβρίου 2011

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.


ΣΤ΄.

Να βρουν τον υπερθετικό τους οίστρο τα πουλιά
της μέρας, ν’ ακουστούν
στα πέρα πλάτη..

Να είναι ενεστώτας ο Μάρτιος       
και περισπωμένος χειμώνας.

Κι εγώ...
εγωιστής εγώ-
να σε θέλω δικιά μου!

Είσαι η μέρα που δεν νύχτωσε, το κάτι λίγο που περιέχει
το όλο-
η αβροφροσύνη της μέλισσας
όταν αγγίζει το λουλούδι.

Και πώς να σε πω, που η αγρύπνια μου
μελαγχολία μου δίνει..

ανίδεος να ξέρω από ουρανό
και νοσταλγός μονάχα για εσένα..

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Μου θύμισες τον ΜΑΓΙΚΟ "Έρωτα στα χρόνια της χολέρας" του Μάρκεζ....

ΕξΙδανίκευση του Έρωτα...
Ποίηση...
Αφοσίωση...
και Δικαίωση στο βάθος του Χρόνου...

ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ποιησης, Στρατή...


http://www.youtube.com/watch?v=JF-rm0Uxny8

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
ΕξΙδανίκευση του Έρωτα;...
Ποίηση;...
μάλλον αυτό!
και τι άλλο θα μπορούσε;
Καλό απόγευμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου