...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Μαρτίου 2015

Σαν σε φιλμ του κινηματογράφου…




Να ευχαριστηθώ την ησυχία μου, το πλατύ-
σκαλο της μέρας, τον καθαρό ουρανό- απόψε
Που η τάξη αποκαταστάθηκε
Και μια λιακάδα διηγείται τα κατορθωμένα της
Στην γη- αποτρέποντας άλλες μελαγχολίες· σαν
Να λειτουργεί επάνω στην ιστορική Στιγμή
Με θαύμα και έλεος..
                                     Να,
                                επιτέλους
                                 Κυριακή-
                                 τα πάντα
                              στιλβώθηκαν
Και στην σελίδα μου ήρθαν
Αλλάζοντας ουσία, δίνοντας στο τοπίο
Κάτι από το σφρίγος τους- στο σημείο εκείνο
που μηχανεύομαι
Να σπάσω το φτενό της
Κι η μοναξιά να γίνει
οσία..

Μοίρασα τον ύπνο μου σε μερίδια: μισός
Έξω από αυτόν, ν' ακούω την Φωνή στ' αυτιά μου
Που μου υπαγορεύει φωταψίες.
                                                    Και όλα
Το πρωί κυλάνε σαν σε φιλμ του κινηματογράφου που
Των ηθοποιών η παρέα γελά και τραντάζεται
Το πρωινό,
Όπως μες τον καθρέφτη της ατμόσφαιρας
να ζουν κάτι σκιές που ωραία και ευτυχισμένα
πραγματοποιούνται..


                                            1.3.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου