...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

1 Μαρτίου 2015

Είναι που, κι άλλα υπονοώ…





Κάτι τολμηρό ας με βρει· κάτι
Που να το αποφασίζω όπως φεγγάρι
Την νύχτα, ή
Όπως μια θάλασσα ο ουρανός.
                                                Ήρθαν να με βρουν τα φωνήεντα·
Στον καιρό
της ζημιάς που δεν διορθώνεται, στην εποχή
Που όλοι πουλάνε ιδέες
Και που πιστεύουνε τους λαοπλάνους.
                                                               Μυρίζει οξύτητα η λέξη, ο θάνατος
Εισβάλει από παντού· μια γνώμη που είχα
Μπερδεύτηκε με στεναχώρια και έγινε
Ιοβόλα κι ολέθρια.
                               Εργάζομαι στην θλίψη.
Είναι που ξέρω ότι θα βρεθώ να πράττω ουτοπίες, ή
Να γδύνομαι και βιαστικά να πέφτω στα νερά
μην σώσουνε οι μοίρες να με δούνε.
Ελλάδα μου βασίλεψες απ' τα παιδιά σου…
Αφήνω τις τελείες μου επίτηδες πολλές
για, κι άλλα δυστυχώς, ακόμη, να υπονοούνε…



2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Ελλάδα μου βασίλεψες απ' τα παιδιά σου…
Αφήνω τις τελείες μου επίτηδες πολλές
για, κι άλλα δυστυχώς, ακόμη, να υπονοούνε… ΣΠ

Βαριά η σκια της πίκρας,
Στρατή μου.
Και να σκεφτείς
ότι κοντά σου, μια τοσοδούλα φωνή αναδεύεται για Καλό μήνα!
Εκεί να εστιάζεις την Ελπίδα, Φίλε μου!
Εκεί υπάρχει το οξυγόνο της αντίδρασης για υπερίσχυση...

Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα
"αστοριανή", ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Έχω μέσα μου φως και αντέχω..
Είμαι τυχερός και αγαπώ να σταθμεύω στο λιμανάκι εκείνο που μου δίνει ορμητήριο για πολλά.
Φιλιά και φιλία..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου