...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιουνίου 2012

Μάθε με από τα αποσπάσματα που δίνω




Μάθε με από τα αποσπάσματα που δίνω
Τις μικρές ψηφίδες που ρέουν πάνω στο χαρτί
Η Λάρισα πνίγεται στην ζέστη κι ιδρώνει
Κοντά στο αρχαίο θέατρο της στερεώνω
Την σύγχρονη άποψη του λιανικού εμπορίου
Δίπλα στα εβραϊκά μαγαζιά
Απέναντι απ’ το παλιό χαμάμ-
Περνούν περίεργοι που θέλουνε να ξέρουν 
τι είναι το νεόδμητο ετούτο,
Κοντά στο απόγευμα ο ήλιος βάφει
Χρυσό τον ουρανό
Στα πεζοδρόμια κοπέλες
Επιδεικνύουν τα κάλλη τους-
Στιγμιότυπα συλλέγω που σκηνοθετούν
το φιλαλήθες ποίημα μου
ακριβοδίκαια ζυγισμένος
ακανθώδης χωρίς στόμφο φιλολογίας ουραγός
Ποτισμένος ποιητικό αίμα και δυναμίτη του πάθους..

                                              Λάρισα 22.6.2012


2 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

η Λάρισσα ..με τα ωραία της...
μου άρεσε το ποίημά σου Στρατή... περιμένω τα επόμενα!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Παρασκευή
εμένα μου αρέσει όλη η Ελλάδα γιατί την αγαπώ!
¨οσο και αν θυμώνω κάτι φορές με τα καμωμένα μας..
Πού θα πάει, θα βάλουμε μυαλό..
Σ' ευχαριστώ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου