...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Ιουνίου 2012

Ποτέ δεν πετυχαίνουν οι επαναστάσεις μας.





Ο χρόνος δεν έχει σχήμα ο χρόνος είναι ένα μαντήλι τυλιγμένο στον λαιμό
Της αιωνιότητας.
                                 Οι εποχές είναι κοκέτες που ξιπάζονται
να φανταστούνε την βαθιά κρίση των κοινωνιών
Κι ούτε που σκέφτονται ανθρώπινα- μόνο
Βάφονται χαρούμενες ή μελαγχολικές και
Ζαρώνουν μέσα τους τα δευτερόλεπτα, σαν
δαρμένα παιδιά που ζητούν μια άλλη ευκαιρία.
                  Ποτέ δεν πετυχαίνουν οι επαναστάσεις μας.
Σκοντάφτουν πάντα πάνω στο εγωιστικό καϊμάκι μας.
                                                  Λυπήθηκα πολλές φορές που η ανάγνωση μου
ήταν ελλιπής..
                       Δεν κατάφερα          
Να ορθώσω το άλφα μου ως το ακρογωνιαίο ωμέγα..
Έτσι μου απίστησε η γαλήνη.
                                                   Μόνο την  ψυχή μου περιμαζεύω τώρα
Μες το αποδιοργανωμένο σύμπαν των αισθημάτων
που ποτέ δεν ατόνησαν..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου