...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Οκτωβρίου 2010

Άμιλλα των εντόμων να πιάσουν τον άνεμο-






Άμιλλα των εντόμων να πιάσουν τον άνεμο-

Φιλί γλυκό πικρό κινίνο που σου πήρα-

Σώμα γυμνό σαν τρεχαντήρι που μ' αυτό αρμένισες

την θάλασσα του πόθου..



Άψογο φωνήεν που συνεπαίρνει τον που σπουδάζει την γλώσσα·

Γυαλοκοπάς όπως το ψάρι μέσα στο νερό.



Μια που σε είπα- μια που δεν σε είπα·

Είμαι ευτυχισμένος και με μία που κατόρθωσα λέξη..



Είμαι όπως είσαι και είναι κι ο καθένας μας μοναδικός..



Ερμιόνη..

11.8.2010




11 σχόλια:

Despina είπε...

πιάνεται ο άνεμος?

Είμαι όπως είσαι και είναι κι ο καθένας μας μοναδικός...

Βάσσια είπε...

Άμιλλα, μέχρι και των εντόμων....
μετά τίποτα.
Ο άνεμος όμως, δεν φυλακίζεται.

Καλή Κυριακή

Ανώνυμος είπε...

Η αναγκη να χτυπησω ενα πουλι που πεταει ειναι η δυναμη να ζησω περα απ' αυτο, η διαρκεια μου περα απο την ασιτια του σωματος, ειναι η ψυχη που παλευει.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα Στρατη.

ποιώ - ελένη είπε...

"Είμαι ευτυχισμένος και με μία που κατόρθωσα¨" λέξη..
δυνατός στίχος

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Η Λέξη-Όνομα: Ερμιόνη στο τέλος, δίνει με έμφαση όλο το συναισθηματικό φορτίο των Λέξεων που προηγήθηκαν για να το στεγάσουν.
Εξαιρετικό!!!

Αν θέλεις μπες εδώ:http://anemondixtia.blogspot.com/2010/10/blog-post.html
και πρόσθεσε συνέχεια ιστορίας.
Καλό μεσημέρι Κυριακής
Αναΐς-Ρεγγίνα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Despina

Καλησπέρα !
Ο άνεμος δεν πιάνεται-
Ούτε η φαντασία..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσσια

Ούτε η καρδιά φυλακίζεται ούτε ο νους..
Καλό απόγεμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος

Μουσικέ μου
Ζητάμε μια διάρκεια που είναι πέρα από τις λέξεις και μετά από την αχαλίνωτη φαντασία μας..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ποιώ-ελένη

σ' ευχαριστώ Ελένη!
Κι εσύ ωραία ποιείς!
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ρεγγίνα

Η Ερμιόνη είναι το γνωστό παραθεριστικό μέρος κάτω στην Πελοπόννησο..
Στις σελίδες σου μπαίνω ούτως ή άλλως..
Απλά είμαι φειδωλός στα σχόλια..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου