...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Οκτωβρίου 2010

Η ΨΥΧΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ…

Ήχο μεγάλο κάνει η ψυχή

κι επιβιώνει

χιλιάδες χρόνια

στα ψηλά στέκει εκεί

λίγο πιο κάτω απ’ τ΄ άστρα.



Ολονύχτιες περιπλανήσεις της μες τις ιδέες,

εξουσίες νοήματος που δεν μας υποτάχτηκαν,

ύφος μιας στιγμής που πάει χάθηκε

παρασέρνοντας

ζωή που είναι δικός μας μύθος.



Μια ελπίδα του μπλε παράθυρου

σ’ ένα ελληνικό νησί πριν μάθει

τουριστική αυθάδεια-

είναι ρολόγια του καημού τα σπίτια:

μετρούν τις ώρες μας σαν ρημαγμένες νότες

κλείνονται μ’ ευχαρίστηση με γύρω τους παρτέρια

με αινιγματικά φυτά.



Σαν όνειρο τα έβλεπα, σαν μικρές φουρτούνες

που πρέπει να περάσουμε για να γνωρίσουμε ζωή-

τα ιστία τους με πρόδηλο να ταξιδεύουν

κρατούν τις μέρες μας θρησκείες μυστικές

για να ξέρουμε πόνο.



Αιωρούμαι μέσα σε σύμπαν λέξεων, θέλω να πω ποιός είμαι

ξορκίζω παρελθόντα βίο- σα ν’ ανάβω

σε μακρινό αλειτούργητο εκκλησάκι ένα κερί.



Οι ευθύνες μου λεξικέραυνες

μπρούσκο πίνουν ευθυμίας.



Να ευθυβολίσω με τις ιδέες μου

να πετάξω κλαδιά τις χαρούμενης σκέψης

να ξαπλώσω αμέριμνος σε ασκέπαστη

ταράτσα προς τ ’άστρα ανέ-

μίζοντας μια προσευχή..

ν’ αγιάσουν όλα!

7.1.2008

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρωματα, και συναισθηματα στον ορατο υλικο κοσμο, αλλα και στον αορατο ενεργειακο κοσμο.
Εξαισιο!
Καλημερα ποιητη μου!

nameliart είπε...

«Αιωρούμαι μέσα σε σύμπαν λέξεων, θέλω να πω ποιός είμαι
ξορκίζω παρελθόντα βίο- σα ν’ ανάβω
σε μακρινό αλειτούργητο εκκλησάκι ένα κερί.»
… το διάβασα τόσες φορές, που το αποστήθισα!
…έτσι, σαν αντήχηση στον ήχο της ψυχής του ποιητή…
Καλό απόγευμα!

ποιώ - ελένη είπε...

"είναι ρολόγια του καημού τα σπίτια:
μετρούν τις ώρες μας σαν ρημαγμένες νότες
κλείνονται μ’ ευχαρίστηση με γύρω τους παρτέρια
με αινιγματικά φυτά."
Υπέροχε Στρατή

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Χρώματα, εικόνες, αρώματα και άστρα στάζουν οι στίχοι σου, Στρατή!!!

Χαιρετώ Σε, Ποιητή!

Βάσσια είπε...

Μοναδικός τίτλος!

Και λόγια διεισδυτικά και υπέροχα.
Το αγάπησα!

Καλήσπέρα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Εν αρχή ην ο ήχος
Χρώματα και συναισθήματα έξω και μέσα μας μουσικέ μου..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

nameliart
Σ' ευχαριστώ πολύ!
Η επίσκεψή σου είναι για μένα τιμή!
Καληνύχτα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ποιώ-ελένη
ευχαριστώ!
Πολλά καλά λόγια εισέπραξα σήμερα..
Καληνύχτα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ
Καλησπερίζω σε!
Πολλούς καλούς φίλους έχει απόψε η σελίδα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσσια
Σ' ευχαριστώ!
Αν τα λόγια μου μετράνε τόσο είμαι ευτυχισμένος!
Καληνύχτα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου