...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Οκτωβρίου 2010

ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ..

Την ύλη τρώει η ύλη- αλλά

στα βαθειά των αποκαλύψεών της

εκμυστηρεύσεις πεταλούδας ταιριάζουν

ψυχής.

Σαν να μην μπορείς να εξηγήσεις κιόλας

το ελαφρό της πετάρισμα

προς το άπιαστο.



Θάλασσες

ανταμώνουνε τις θάλασσες-

μαγεία γεμάτες

κάτι απ’ τον βυθό τους υποψιαζόμαστε

γραμμένο

σε βότσαλο εξαγνισμένο

σε έρημο ακρογιάλι-



Τοπία ωκεανών,

ζούγκλες παρθένες, απάτητες

δυσκολεύοντας με το σκοτάδι τους την εξιχνίαση-

το πένθος όλο στα βαθειά κρύβεται

των μυστικών του πόντου.



Και αρδεύω με δροσιά βγαλμένη από όστρακο ανεστραμμένο

τα όνειρα

μοσχοβολάνε τώρα

εσύ ξέρεις από τάξη ανθρώπινη αλλά ξέρω κι εγώ

άσπρα μαύρα γράμματα

κεφαλαία των πόθων γεωγραφία.



Πάλι θα είσαι εδώ

που αρχίζουνε οι ανεμώνες της θαλάσσης πάνω στα έξω βράχια

να σαλεύουνε αργά με το λιλά της αμεριμνησίας τους

μηνύματα όλα-



Επικοινωνίες του γαλαζοπράσινου

καθώς ο ουρανός σου

αποτυχημένος μάγος

αρνείται να σε πάρει ακόμα στα βαθειά



φτιάχνεις λίμνη από πρωτόγονα δάκρυα

και χορταίνεις ολοένα με περισσότερες λέξεις…

3.1.2008

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Τι υπέροχα εύστοχο!!!
Χορταίνουμε με ολοένα περισσότερες λέξεις ....

Ας πούμε άλλη μία ..
καλημέρα

frizArta είπε...

Kαλημέρα, ποιητή μου.

ποιώ - ελένη είπε...

Πρωινό Τετάρτης
με καταδυνάστευσαν
οι λέξεις σου
την καλημέρα μου ποιητή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

meggie
πράγματι, λεξιλάγνοι είμαστε, δεν είμαστε;
Την καλησπέρα μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΜΑΥΡΗ ΝΤΑΛΙΑ
καλησπέρες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ποιώ- ελένη
χαιρετώ σας!
μας δυναστεύουν οι λέξεις έτσι κι αλλιώς..
Ωραία όμως!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αυτό το βότσαλο το "εξαγνισμένο σε έρημο ακρογιάλι" αυτό που για να το βρεις θα πρέπει να σε οδηγήσει η ψυχή σου, αυτός "ο ουρανός σου
αποτυχημένος μάγος" καλέ μου φίλε Στρατή δεν υπάρχει παρά μόνον όταν η μαγική γραφίδα σου του δώσει ζωή.
Θα έπρεπε τόσο καιρό και μετά τα όσα έχω διαβάσει και ξαναδιαβάσει να μην εκπλήττομαι πια από σένα. Αλλά αναμοχλεύεις ακόμη και ιζήματα ευχάριστων εκπλήξεων που από καιρό κοιμούνται.
Δεν είσαι ποιητής είσαι ψυχικός αναμοχλευτής φίλε μου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ
μελίρρυτος ο λόγος σου...σ' ευχαριστώ!
έλειπα σε ταξίδια και δεν σε επισκέφτηκα- θα σε δω αύριο..
καλό βράδυ φίλε!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου