...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Σεπτεμβρίου 2023

Στον αγγελοκρουσμένο μου αναγνώστη…

 

Ένας μπελαλής ήλιος που ηλεκτρίζει κάθε διάρκεια
Μια φασκιωμένη παπαρούνα που οριοθετεί το μέσα μου χάος
Μια ανάδυση στον καθαρό ύμνο του πελάγου-
Από όλους τους θανάτους ανασταίνομαι….
Γυρίζω τις σελίδες, αινιγματικός ήταν ο καλοκαιρινός περίγυρος
Οι γηραλέοι μήνες προσέκρουσαν στην αρχαϊκή δίψα μου
Όλοι οι ορίζοντες οι γύρω μου, νωποί….
Κανοναρχώ μια τάξη πραγμάτων απραγματοποίητων
Κατάγομαι από μια μακρινή συγκυρία
Όπου αυτά που σμίγουνε γεννούν την οικουμένη
Στο δράμα πρωταγωνιστώ και στην άρρητη τραγωδία
Ανούσιος
Ολοκληρωτικά ανούσιος
Δυστυχισμένος….
Όπως με αποκρυπτογραφείς,
προσπάθησε να λύσεις τους σπουδαίους γρίφους
Της ψυχής…
( Και ίσως και ψυχή να μην υπάρχει!....)
Άγιοι Ανάργυροι 20/9/2023
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Όλες οι αντιδράσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου