...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Δεκεμβρίου 2022

Η Ποίηση με βοηθά να καταλαβαίνω τα πράγματα από δύο πλευρές

 Η Ποίηση με βοηθά να καταλαβαίνω τα πράγματα από δύο πλευρές: εκείνη που έχει φως και εκείνη που είναι σκιά- τερματίζω τα κοντέρ και στις δύο απόψεις· και νιώθω να μην μου περισσεύει ή να μην μου λείπει τίποτα· κρατώ το νήμα και βγαίνω από τον μπερδεμένο λαβύρινθο, αφήνοντας πίσω μου την κάθε ματαιοδοξία· έτσι κι αλλιώς, έχω κλειδί για όλα τα ’’απόκρυφα’’ – και, χαμογελώντας, πάω να μπω μες τον δικό μου παράδεισο: ψευδαίσθηση κι αυτή των ψευδαισθήσεων!

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα που στέκονται

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... χαμογελώντας, πάω να μπω μες τον δικό μου παράδεισο: ψευδαίσθηση κι αυτή των ψευδαισθήσεων! Σ.Π.

Εκεί είναι το οξυγόνο!
Γίνεσαι καλός "ΔΕΚΤΗΣ"
δίχως
καταχωρημένες ενοχές ...

Να προχωρείς.
Αυτό έχει σημασία.


Εύχομαι να είχατε στιγμές όμορφες, με Αγάπη και χαρές.
Υιώτα
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Όλα είναι ωραία οικογενειακά. Και αυτό αρκεί. Χρειάζομαι ξεκούραση, έχω ταλαιπωρηθεί πολύ. Λίγη ησυχία τώρα και διάβασμα. Κι εσείς ελπίζω να περνάτε καλά. Το χιόνι βέβαια το βλέπω απειλητικό. Βρε τι έπαθε το κλίμα του πλανήτη; Δεν πάμε καλά. Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου