...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Δεκεμβρίου 2022

Οργάντζα μ’ έναν κόμπο και μια συλλαβή…


Με μια όψη καθαρού νερού έρχονται οι μέρες-
Οσμίζομαι στην σιωπή τους το αρχέγονο μαρτύριο·
Αυτό που εκβάλει στην πραγματικότητά μου
Είναι ένα φωνήεν τσαλακωμένο·
Σίγουρα δεν είμαι ο ‘’υπερβάλλων’’-
Είμαι ακάνθινος όπως μια εσωτερική προσευχή-
Όπως εύθρυπτο είναι το καθετί
Έτσι το όνομά μου σβήνεται μες τους αιθέρες-
Άδω κομίζοντας νεύματα και χειροκροτήματα
Για τον εργάτη ενός αδιάκοπου μόχθου·
Πού να καταλάβει ο προύχοντας πόσο ψυχή καταναλώνει
ο φτωχός για να επιβιώσει!
Αγαπώ μια τριανταφυλλιά
Ένα κλωνάρι του βασιλικού, ένα
Δασύ γαρίφαλο που σπιθίζει και
με νιώθει που το νιώθω!
Πύλος 20/12/2022
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Αγαπώ μια τριανταφυλλιά
Ένα κλωνάρι του βασιλικού, ένα
Δασύ γαρίφαλο που σπιθίζει και
με νιώθει που το νιώθω! Σ.Π.

... ας ήταν ένα χάδι βολετό
και μια απάντηση συμβόλαιο
στην αθωότητα της Άνοιξης!


Αστοριανή,
ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένα! Πολλά κρύα βλέπω εκεί. Μην κυκλοφορείς πουθενά, μείνε μέσα. Πάρε βιβλία αγκαλιά και διάβασε. Πάρε εγγόνια αγκαλιά. Μείνε μέσα. Και στην καρδιά μου μέσα είσαι! Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου