...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

2 Δεκεμβρίου 2022

Απ’ του σφάλματος την κόψη…


Το φεγγάρι μου υπόσχεται παραμύθια
και η νύχτα αντιπαρέρχεται·
Σε χρόνο μηδέν,
ο διάκοσμος είναι πλημμυρισμένος με φώτα
που καγχάζουν αδιαφορώντας
για τους εγωισμούς μας·
Α άστρο με πλάνεψες,
μυστικά μου κρατάς πάντα κρυμμένα!
Έσω η φυλακή μου κι έσο
κι εσύ μία ανάμνηση
πλέον·
Τι θέλω τις φιλολογίες, τρικλοποδίζουν
και χάνουν τα νοήματα όλα;
Στένεψα την αναπνοή μου για να βγω σε μια ραχούλα επάνω και να δω
το απέναντί μου διακυβεύμα…
Να που όμορφα πάλι θα σφάλω!
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα, παιδί, άτομα που παίζουν αμερικανικό ποδόσφαιρο, άτομα που στέκονται, μπάλα και εξωτερικοί χώροι

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Στένεψα την αναπνοή μου για να βγω σε μια ραχούλα επάνω και να δω
το απέναντί μου ... Σ.Π.

Μα ΑΥΤΟ είναι η βαθιά, η εκάστοτε νέα έμπνευση... Να καταφέρνεις
να ερεθίζεις τα κοιμισμένα κύτταρα
να πάρουν την θέση τους στην απεραντωσύνη του Νου.

Μη νοιάζεσαι!
Πάντα κάτι νέο θα ανασάνει μαζί με την αναπνοή σου.
Αρκεί
ο αναγνώστης
να εμβαθύνει...

Σε φιλώ

Αστοριανή, ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...





Αχ πόσο κλεινόμαστε στον εαυτό μας όσο περνούν τα χρόνια! Και ‘’μας ανακαλύπτουμε’’ να ανασαίνουμε λαχανιασμένα μέσα σε αγωνίες βιοποριστικές! Να αντέχεις κι εσύ. Αρχίζει δε πολύ να κρυώνει. Πολύ. Κουράγιο. Και φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου