...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

31 Ιουλίου 2022

Αυτοκριτική…


Ο λογαριασμός να μην κλείνει και να βρίσκομαι
συνέχεια υπόχρεος-
Μέλλοντος σχέδια στον νου μου και ωστόσο
άδεια η γκλάβα μου
από όλα·
τι να επινοώ τι όχι, ίδιο πράγμα·
Εμμένω σε ψηφία δυσανάγνωστα·
Με περισκόπια κοιτάζω και με ναυαγεί ο ουρανός·
Όλο θα χειρουργώ μου φαίνεται και θα ιδρώνω-
Πήρα ‘’στα σοβαρά’’ την κάθε πράξη μου·
Ολωσδιόλου φασαρίες σκηνοθέτησα- πολύ προσηλωμένος σε Αλήθειες ‘’ζόρικες’’·
Αν εξαιρέσουμε τις αντιφάσεις μου στα άλλα
Καλούτσικος είμαι·
Φαίνεται το κυτταρικό μου σύνολο καλά αρμόστηκε·
Πρόκειται για ένα είδος της ζωγραφικής που εγώ ο ίδιος συμμετέχω και η Ποίηση
με κατακρεουργεί…
31/7/2022


2 σχόλια:

Frases Bonitas είπε...

Ωραία λόγια. Καλό Αύγουστο. Χαιρετίσματα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Frases Bonitas
Ευχαριστώ πολύ! Καλό καλοκαίρι και για σας!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου