...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Δεκεμβρίου 2020

Για τις επικείμενες απουσίες..


Σε τέτοιες παρτίδες τόλμης ανήκω που καταγράφεται η συστολή μου στα αζήτητα· κομίζω ένα ιαματικό αεράκι που περονιάζει την ηλικία μου την παρωχημένη.
Ένας καυχησιάρης πανικός ασχυμονεί εις βάρος της πραγματικότητας· συλλέγω βότσαλα και κορδέλες μωβέ, σαν όπως ίσως της κηδείας μου,
Κρατώντας σχήματα στον νου μου και χρώματα που μόνο μέσα μου θα ευδοκιμήσουν!
Σάμος 4.12.2020
Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

2 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Ὀποτε περνάω από τα μέρη σου, όλο και κάποια δόση στοχασμού εισπράττω απ΄τα γραπτά σου.
Ελπίζω να να είσαι καλά - τώρα, μα και στο αύριο του μέλλοντος.
Χαιρετώ σε Στρατή.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...




Πολύ χαίρομαι που σε συναντώ στα λημέρια μου! Η παλιά φρουρά στις επάλξεις…


Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου