...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Ιουλίου 2020

Ξέξασπρο..


Άσπρο ξέξασπρο, λογοπαίγνιο,
γλωσσοδέτης
Και το κάτι που απομένει ίζημα
απ’ τις λέξεις
Βαρυσήμαντο,
διατρανώνει στην αγρύπνια μου μια προσευχή.
Ήδη ό,τι αρνούμαι είναι μια προσφορά
Στο φως.
Και σαν ξημερώσει,
κάτι σπουργίτια που καταναλώνουν τον ουρανό με βουλιμία.
Ανήκουμε στο σώμα μας μάλλον,
Όλα που περιέχουμε είναι μουσική,
Κάτι φορές ακούω μια φλογέρα
Μέσα μου,
Που καλεί σε εγρήγορση.
Χαλαρώνουν τα άγχη μου
Χάνω τον εαυτό μου και τον ξαναβρίσκω
όλος αδειάζω και ξαναγεμίζω αισιοδοξία
στεγνή.
Επιχειρώ να μεταφράσω το τριαντάφυλλο- το τριαντάφυλλο δεν μ’ αφήνει,
Μπουκώνει το στόμα μου με θλίψη και νιώθω μισός
Ξέξασπρο κουδουνάκι χαριεντίζεται να ανασυνθέσει την μέρα, να φτιάξει στον ήλιο
Πλεξούδες, όμορφα σχήματα από μηδενικό σκοτάδι και γαλήνια
σιωπή!
22.7.2020

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου