...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Μαρτίου 2019

Παραδόξου παραμυθιού οδηγίες..


Καθέτως εφορμά η νύχτα· οι σκιές
μεγάλωσαν·
αναγνώθω έκπληξη και ένα ντουμάνι γύρω απ’ το φεγγάρι 
Κλέβει την παράσταση· ακούω:
Ω άστρο- μυθικό στερέωμα- και ντεραπαρισμένο φωνήεν του σύμπαντος
Στα μισά που πρόλαβα να δω
Μια λάμψη οξεία,
σαν από καιόμενο κάτι
Κοντά της με τράβηξε.
Και ήχος
Οξύς
ακανόνιστος
Τσούγκρισε την ψευδαίσθηση με την σιωπή μου-
Ορατά έγιναν όλα:
Το σπίτι μου ναυάγησε μες τα σύννεφα
Και ο γελωτοποιός του ουρανού χορεύοντας αποχώρησε απ’ την σκηνή του σκοταδιού και
προς τον άλλον πόλο
της γης που απώλεσα
Εχάθη’..

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... αυτή η ξαφνική αστραπή...


"εμείς" είμαστε συνηθισμένοι, Φίλε-Αδελφέ
άλλοι δεν την βλέπουν -κι αν τη δουν, δεν προστρέχουν, ίσως λόγω φόβου, ίσως...

Πάλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τη αναδημοσίευση της "Μικρής Μάγισσας" από την "Αστοριανή"
ανάμεσα στους ΠΟΙΗΤΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
-βιβλιοθήκη για μένα που δεν θφίσταται ούτε ένα ... ράφι ,,, για να διαβάζουμε, τουλάχιστον...

Κοίταξα και τις φωτο. των "μωρουδελιών" σας στο Φέις... μα δεν σας είδα!!!
Να τα χαίρεστε,
Φιλιά σε όλους, από Κατα-παγωμένη ΝΥ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Τους ευγενικούς χαιρετισμούς μου έχεις και φιλιά από την μακρινή πατρίδα σου. Γυρίζω συνέχεια με την δουλειά και κάπου κουράστηκα. Με παίδευε και το πονεμένο χέρι μου. Να περνάς καλά και να αντέχεις!




Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου